Henrik Salthe Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det siste året har flere filmbaserte dataspill vist seg å skuffe kvalitetsmessig. Samtidig pleier spill myntet på barn å ha en heller begrenset apell for et litt modnere publikum. Heldigvis klarer Harry Potter og Fangen fra Azkaban å overraske oss på begge punkter, og hevder seg som et bra spill, for alle aldersgrupper. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Trodde dette spillet bare ville være et annet spill for å tjente penger jeg. Er det ikke fra EA da? Isåfall er det rart at det er så bra Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Trodde dette spillet bare ville være et annet spill for å tjente penger jeg. Er det ikke fra EA da? Isåfall er det rart at det er så bra Åj, snakk om å forhåndsdømme ... Til informasjon: Alle lager/utgir spill for å tjene penger. Lenke til kommentar
skilli Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 gleder meg til det kommer ut. skal kjøpe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg