Gå til innhold

Databutikken.com/no Sender uten å ha varen

Anbefalte innlegg

Bestillte meg et webcam de var fri for på Databutikken.com/no, tenkte at dette tar nok litt tid, men neida... De har enda ikke oppdatert webshopen med at de har fått varen inn på lager, men den ble sendt for 2 dager siden og nå har jeg den allerede. Veldig bra, effektivt.

Virker som om de har kø på denne varen og sender ut etterhvert som de får inn på lager uten å oppdatere webshopen.

Sjekket for 3 sekunder siden og det står enda - Lagerstatus: På vei

Forøvrig så er Databutikken.com/no 3 år nå og de sender fraktfritt :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det samme skjedde med min canon i965. Jeg bestilte den på databutikken selv om den ikke var på lager siden den for tiden var 400 kr billigere enn andre plasser. Plutselig helt uventet var det en pakkelappe i posten. Printeren kom 1 uke før de selv skulle få den inn på lager.

Jeg undersøkte pakken, og det viste seg at den var sendt fra Danmark. Jeg vet ikke om det er der de har lageret, men jeg synest uansett dette er bare positivt!

Dette er noe som komplett-idiotene ikke skal få lov til å snu til det negative!!!

Lenke til kommentar
Hva beviser dette? Jo, at de har et dårlig system for å vise og holde rede på lagerstatus.

Dette beviser jo at de ikke gir kunden falske forhåpninger med å forvente at de har varen inne akkurat "DEN" dagen. Varen kommer når den kommer, og da sender de...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...