bazzo Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Skal lage en side med oppskrifter på drinker o.l tyrker.com Edit: Lurte på om Headeren er lovlig å ha på nett (norsk server på norsk jord) Endret 21. juni 2004 av bazzo Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du hadde fått presset mye flasker inn der... Fonten på tyrker likte jeg ikke. Ta en titt hos Larabie Fonts for tips. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 None of my buisness men hvorfor kalle en side med oppskrifter på drinker for "tyrker"? Men usansett, jeg likte heller ikke fonten noe særlig, og heller ikke kanten rundt, men ellers så var det bra Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Stencil-font passet ikke inn der nei Ellers var den for så vidt OK Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 oki, siden heter tyrker fordi det er en drink/shot som heter tyrker eller tyrkisk pepper. Ellers så skal jeg teste ut med andre fonter, kommer med noen andre forslag etterhvert. Men takk for all kritikk. Lenke til kommentar
promo` Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Likte heller ikke fonten, men ellers helt greit, ikke bra, men helt greit liksom Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Lurte på om Headeren er lovlig å ha på nett (norsk server på norsk jord) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Hvilken? Den siden med "Finner ingen server" den tror jeg er ganske lovlig ja... Har sett den en del ganger, men, men.... EDIT: Der kom den;) Endret 21. juni 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hmm, det er jo ikke reklame da? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har ikke all verdens peiling på sånt, men tviler på at noen gidder å bry seg om en bitteliten side som det.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har ikke all verdens peiling på sånt, men tviler på at noen gidder å bry seg om en bitteliten side som det.. Enig, men hvis vi skal vere helt lovlydige så kanskje den er litt ulovlig siden det står Smirnoff der. Tror det blir sett som reklame, men hvis du hadde hatt "TYRKER.COM" over der hadde den blitt lovlig. Tror jeg! Dette er jo bare en filleting så jeg tror du drite i det der... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du bør ha tillatelse av varemerkeinnehaver før du kan bruke deres respektive logoer til ditt formål, som altså er din webside. For øvrig så er det ulovlig å reklamere for alkoholholdige drikker - du nevner jo at siden ligger i Norge så du bør forholde deg til norsk lov. Det du derimot kan gjøre er å "lure deg unna" loven ved å fjerne logoen på hver flaske og gjøre den så diskré så mulig - men at brukerne fortsatt klarer å se at det er en spritflaske. Vet ikke om du skjønte det? Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Hmm takk for mange svar Begynte å fundere på dette etter at jeg var inne på www.smirnoff.com. Du kommer nemlig ikke inn der engang, hvis du sier at du er fra norge. TEIT ?? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Dobbeltmoral. = Norge i et nøtteskall. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Må bare le Sier bare litt om Norge da... tror jeg flytter til Sverige eller noe hvis jeg får jobb der Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Hmm... Også leser jeg dårlig - igjen. *Ikke poste mer i dag* Endret 21. juni 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det sier litt om Norge det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå