|KAN| Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 noen som spiller dette spillet fortsatt ? jeg forhåndsbestilte det og så fram til et drittbra spill jeg spilte det i 8 timer og fant det for repeterende og gadd derfor ikke mer ... Skjønner ikke at det kan ha fått så gode karakterer ... gameplayet sugde jo Creature shit.... Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 helt enig :/ . spilte det i ca 1 time thats it.. de kan ikke forvente at folk skal spille i 20 timer + før scoren fortjener 6 i terningkast. Bahh ser nok av slike dryge spill.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg hadde nok gitt B&W karakter 6 jeg også dersom jeg bare spilte den 1 dag. For førsteintrykket var kjempebra. Men som det ble nevnt her, dette spillet blir man veldig fort lei av. Da jeg spilte det var det også en del irriterende bugs så jeg gadd ikke. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Enig.. er det rart spill blir pirat-kopiert!?!? Hjelper ikke med demoer heller. Der spiller man ofte første bretter eller noe og alt der fint og flott ut. Så kjøper man spillet og forventer variasjon.. men neida.... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 BW er jo konge. Spillte det VELDIG mye når det kom ut. var skikkelig inne i det. Spillet blir først gøy når du fatter hvordan creaturet vokser, lærer etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå