Znoken Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg lurer bare på hva som skjer de som laster ned xpsp2 (release candidate 2) fra windows update hvis man har piratversonen av Xp..Kjenner flere som har det og er kun nysjerrig siden jeg har hørt at man absolutt er nødt til og ha original verson av XP for og få sp2..... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Du får ikke lagt inn XPSP2 hvis du har Pirat nøkkel. Omveier finnes men det blir brudd på retningslinjer. Endret 17. juni 2004 av win_xp Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det skal være "Umulig" å live hente ned den 100 MB store SP2 fra microsoft med pirat nøkler og jeg tror også corporate blir blokkert. Du kan laste ned SP1 og hente alle updates løst, men om det blir samme som SP2 vet jeg ikke. Kan sjekke senere i dag hos en kompis. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Alt går bare man vil Nå har ikke jeg gjort på egen maskin men på en kompis sin maskin, Brukte den lille setupfila på win-xp.no ikke network install fila, og den gikk rett inn Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Har akkurat lastet ned SP2 RC2 og integrert denne med en WinXP installasjon. Har også tilpasset setup med en svarerfil (winnt.sif). Holder på å brenne det hele ut nå. Blir spennende å se hvordan installeringa går og hva som er nytt... Microsoft skryter jo veldig av denne oppdateringen. Det at de holder den igjen for å rette opp feil som dukker opp, betyr jo at de setter sikkerhet (og troverdighet) høyere enn noen gang... Jeg syns det er bra at de gjør det ordentlig og venter gjerne lenger. Men det vil jo alltid dukke opp sikkerhetshull og bugs, så de begynner vel rett på SP3 Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du kan laste ned SP1 og hente alle updates løst, men om det blir samme som SP2 vet jeg ikke. Det er LANGT ifra det samme!! SP2 er innbærer også mange nye funksjonaliteter og bl.a. en helt ny brannmur og sikkerhets senter. Siden SP2 er 99% sikkerhetsfokusert og beta-testingen har pågått i nesten et halvt år så tror jeg at SP3 ligger langt frem i tid. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ska inrøme at eg har en brent Xp cd, men Nøkkelen funker som fy! HAr fått instalere alle andre updater SP1++ men lastet ned SP2, stod at språket ikkje passet overens me SP2 instl. har norsk XP installajon. Tips?? uten om installere xp om igjen(har akkurat gjort d) Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Installer en engelsk versjon av xp først. tror ikke sp2 har kommet i norsk språkdrakt enda. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Everest professional info (Gamle AIDA32) Operating System Properties OS Name Microsoft Windows XP Professional OS Code Name Whistler OS Language English (United States) OS Kernel Type Uniprocessor Free OS Version 5.1.2600 (WinXP Retail) OS Service Pack Service Pack 2, v.2149 OS Installation Date 22/03/2004 OS Root C:\WINDOWS DirectX DXdiag info DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Installer en engelsk versjon av xp først. tror ikke sp2 har kommet i norsk språkdrakt enda. Nei den har vel bare kommet ut på engelsk og tysk etter det jeg vet.... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 det er vel kun dei mest kjente pirat cd-keyene som det ikkje går an å instalere sp2 på. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Tror nok det er hovedsaklig det ja. Har også hørt at Corporate ikke lar seg oppgradere, men det er jo verdt å prøve. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Corporate fungerer gull det... De små vinduene som dukker opp å minner deg på at sikkerheten din er for dårlig var irriterende, men heldigvis gikk det an å slå dem av. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 De små vinduene som dukker opp å minner deg på at sikkerheten din er for dårlig var irriterende, men heldigvis gikk det an å slå dem av. Det er jo HELE poenget med SP2. Den er 100% sikkerhetsfokusert, og tro på meg når jeg sier at alle vanlige brukere trenger en slik på minnelse/masing om sikkerhet! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kjipt at SP2 security center ikke kjenner så mange antivirus program så det blir stående spørsmålstegn ved om du har det på maskinen, men det blir nok ordnet. Skal jo bli grønnt lys når det er antivirus installert. Brannmuren var faktisk ganske bra, har testet på shields up og sygate security check. Det er mange flere steder å teste brannmuren på men disse sjekker da det meste. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det du nevner om anti-virus er rappotert inn tidlig i beta-fasen.. men det må også de forskjellige aktørene komme med input. Det er mange måter å teste brannmurer på, men den er som du sier ganske tett. Lenke til kommentar
ingelamoy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 men kan noen si meg hvordan jeg kan forandre windows keyen etter installasjon, for nå har jeg vist brukt en av de "ulovlige" keysa. Jada jada vet jeg har pirat windows, men se hvor mye det bryr meg. Hadde en veiviser tidligere om hvordan en skulle forandre keyen i windows, men den ser ikke ut til å fungere :/ Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det står til og med på microsoft sine sider, let litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå