Froddo Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hei Fant det mest passende å poste her. Trenger en nytt seriøs mailhotell med følgende: -min. 200 MB lagringsplass. -Virus scanning av inngående og utgående mail. -Webmail. Helst ett bedre alternativ enn Cpanel tilbyr. -Kan hoste .no domene. -Helst holde til i Norge. Bruker idag advicedata men er ikke fornøyd med de. Er plaget med at når jeg sletter feks 4 mail på webmailen så forsvinner all mailen min. Ikke holdbart! Da jeg bruker webmail i stor grad må jeg kunne stole på at dette fungerer 100% På forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du har vel kanskje postet feil.. men, admin tar seg sikkert av det Jeg brukte domeneshop før.. noe som funker utrolig bra! Selv så har jeg egen server jeg hoster på nå men det er en annen sak Men Domeneshop er og ANBEFALE.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hvis du har en god internettlinje, vil du vel spare en del på å hoste dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå