Gå til innhold

Kult og gammelt spill

Anbefalte innlegg

Husker jeg satt mye i 1995 og spilte et kult "puzzle" spill på data. Husker ikke navnet, det er det jeg prøver å finne ut. Det var et tenke spill(puzzle) og det var noe med en laser.

Jeg vet at jeg ikke fikk sagt noe særlig om spillet, men håper fortsatt på forslag til hva det kan være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. var denne laseren en hoveddel av spillet?

vet at "The Incredible Machine" (eller TIM) er et gammelt puzzle spill hvor du skal plassere diverse objekter rundt og få ting til å skje... Blandt annet lasere som kan aktivere strømbrytere som igjen kan starte et elektrisk apparat... ganske morsomme spill :) (finnes vel både TIM 1, 2 og 3)

Lenke til kommentar

Jaaa! fant spillet, det heter "Laser Light". Jeg fant det på www.the-underdogs.org

Alle burde prøve dette geniale spillet, mulig det trengs en gammel amdk6/pentium maskin med win98...

EDIT: argh!... det var ikke det alikevel... buhuhu

Endret av shamanix
Lenke til kommentar

vet at "The Incredible Machine" (eller TIM) er et gammelt puzzle spill hvor du skal plassere diverse objekter rundt og få ting til å skje... Blandt annet lasere som kan aktivere strømbrytere som igjen kan starte et elektrisk apparat... ganske morsomme spill :) (finnes vel både TIM 1, 2 og 3)

Vet du hvor man kan laste ned TIM?

Eller må man kjøpe det?

Lenke til kommentar

Vet du hvor man kan laste ned TIM?

Eller må man kjøpe det?

www.the-underdogs.org

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...