shamanix Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Husker jeg satt mye i 1995 og spilte et kult "puzzle" spill på data. Husker ikke navnet, det er det jeg prøver å finne ut. Det var et tenke spill(puzzle) og det var noe med en laser. Jeg vet at jeg ikke fikk sagt noe særlig om spillet, men håper fortsatt på forslag til hva det kan være. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 hmm.. var denne laseren en hoveddel av spillet? vet at "The Incredible Machine" (eller TIM) er et gammelt puzzle spill hvor du skal plassere diverse objekter rundt og få ting til å skje... Blandt annet lasere som kan aktivere strømbrytere som igjen kan starte et elektrisk apparat... ganske morsomme spill (finnes vel både TIM 1, 2 og 3) Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Det var ikke TIM, selv om det også er kult. Laseren var en stor del av spillet, og man skulle aktivere ting og snu på speil osv. Det var masse gråfarge i spillet. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Jaaa! fant spillet, det heter "Laser Light". Jeg fant det på www.the-underdogs.org Alle burde prøve dette geniale spillet, mulig det trengs en gammel amdk6/pentium maskin med win98... EDIT: argh!... det var ikke det alikevel... buhuhu Endret 17. juni 2004 av shamanix Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hmm.. var denne laseren en hoveddel av spillet? vet at "The Incredible Machine" (eller TIM) er et gammelt puzzle spill hvor du skal plassere diverse objekter rundt og få ting til å skje... Blandt annet lasere som kan aktivere strømbrytere som igjen kan starte et elektrisk apparat... ganske morsomme spill (finnes vel både TIM 1, 2 og 3) Vet du hvor man kan laste ned TIM? Eller må man kjøpe det? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Når vi snakker om gamle spill; et spiderman spill som kan spilles i DOS? Ellgammelt, men mulig å finne? Om noen vet. vil så gjerne prøve det igjen. En av "the bosses" var en rotte, mener jeg å huske. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Litt off topic, men det er vel mulig å vri litt på emnet til; "gamle spill"...hehe Noen her som husker Cyber Dogs??? det var jo genialt morsomt da! Grafikken var jo super til å være den tiden også da! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 noen som vet om et spill som handlet om en delfin . Vet ikke om d var noen populært spill da men, d var mange tøffe brett . Den delfinen var "hovudpersonen" i spillet. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 noen som vet om et spill som handlet om en delfin . Vet ikke om d var noen populært spill da men, d var mange tøffe brett . Den delfinen var "hovudpersonen" i spillet. Echo, tenker du på? Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 hmm.. var denne laseren en hoveddel av spillet? vet at "The Incredible Machine" (eller TIM) er et gammelt puzzle spill hvor du skal plassere diverse objekter rundt og få ting til å skje... Blandt annet lasere som kan aktivere strømbrytere som igjen kan starte et elektrisk apparat... ganske morsomme spill (finnes vel både TIM 1, 2 og 3) Vet du hvor man kan laste ned TIM? Eller må man kjøpe det? www.the-underdogs.org Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg gir 100kr til den som greier å finne spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå