Gå til innhold

incite?


Anbefalte innlegg

Hvor mange der ute abbonerer på incite PC games eller pleier å kjøpe d?

Det er d værste dritt bladet jeg har kjøpt.

for det først d har ikke peiling på hardware for d andre når de først skriver om hardware er det feil opplysninger.

 

INCITE SUX :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hææææ?

Feil?

Gi meg et exeempel?

Jeg abonnerer selv på bladet (er ikke akkurat en data person som kan så mye men) jeg synes det er kjempebra....

MEN DET ER MIN MENING! så ikke ta det ille opp

men uanz så tror jeg ikke det er basisdelen til Incite og ha Hardware som "tingen".

De har bra med nyheter`om spill o.l.!

Dessuten kan man ikke regne med at Incite har folk som BARE liker det!!! SÅ MITT RÅD HVIS DU IKKELIKER DET!! DRIT I DET!

Lenke til kommentar

Fint blad det, gode annmeldelser o.l.

Alltid annmeldelser fra de nyeste spillene.

Har bare kjøpt det en gang. Da testet de gamepads, og der tror jeg de viste hva de snakket om, også innen joysticker, men jeg la faktisk merke til noe når det var snakk om detonator-driverne, mulig det de sa var riktig, men jeg hadde ikke hørt noe om det... De sa at de som ikke hadde GF3 burde holde seg unna detonator, er det riktig?

Lenke til kommentar

Jeg abonerer også på dette. Jeg syntes bladet er kjempebra når det gjelder spill og spillanmeldelser. I hardware biten er ting av og til skrevet litt tynt og/eller ukorekt. Men du må ta bladet for hva det er. Det er ikke skrevet for hardware entusiaster som oss, men gamere. Til det gjør de jobben meget godt, spør du meg. Kom ikke å si at du kjøpte bladet pga. hardware nyheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...