Gå til innhold

Jeg skal få GMail-konto! :D

Blib

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan sender man ut invites?  :blush: har gmail, men finner ikke den siden man skal sende ut  :wallbash:

hvis du har invite står det nede til venstere på siden, da er det bare å trykke der så får du sendt, men det funker ikke hvis du har pop up blocker. da kan du be de som skal få gmail av deg om å sende mail og da kan du gi dem ved å trykke på invite som står under mailen de skrev til deg

jeg har to invite, hvis noen vill ha så send PM

Endret av Laibach
Lenke til kommentar
gandalf the gay.

skjerp deg.

gmail e ikkje så stort.

har 10 invites...

Synes nå det er du som skal skjerpe deg. Rapportert.

Dessuten, hvis du ikke synes G-mail er den store greia, hvorfor skryter du av at du har 10 invites da?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
gandalf the gay.

skjerp deg.

gmail e ikkje så stort.

har 10 invites...

Synes nå det er du som skal skjerpe deg. Rapportert.

Dessuten, hvis du ikke synes G-mail er den store greia, hvorfor skryter du av at du har 10 invites da?

gmail , er svært bra.

Men en tanke overvurdert og oppskrytt.

siden enkelte vil glorifisere ting så høyt uten og være kritisk , tenkte jeg at jeg med en litt sarkastisk spøk .....

Men ikke alle har sansen for humor og noen vil kansje tolke (ordspillet gandalf the gay") som hets.

Den som rapporterte har kansje ikke forstått eller simpelthen ikke eier humoristisk sans.

Når først noe blir rapportert er det en viss sjanse for å manipulere slik at moderator tipper over mot det tynne skillet mellom humor og hets.

Men for all del , jeg har intet problem med og akseptere advarselen siden dette ikke er opp til meg og avgjøre. Dog syns jeg det er tankevekkende.

Lenke til kommentar
Jeg spør igjen, hva er den store avtalen med Gmail? Joda, EN GIGABYTE lagringsplass! Wow, liksom, men hvem bruker egentlig dette? Hvorfor ikke bare bruke en POP3-mail og laste ned mailen på sin egen 200GB harddisk?

Kjekt å ha en mail som man kan sjekke fra alle steder i verden, og som man kan bruke til spam osv... Og for oss som ikke går på skole, kan det være kjekt å sjekke mailen der....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...