Ostepølsa Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hvordan sender man ut invites? har gmail, men finner ikke den siden man skal sende ut Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) hvordan sender man ut invites? har gmail, men finner ikke den siden man skal sende ut hvis du har invite står det nede til venstere på siden, da er det bare å trykke der så får du sendt, men det funker ikke hvis du har pop up blocker. da kan du be de som skal få gmail av deg om å sende mail og da kan du gi dem ved å trykke på invite som står under mailen de skrev til deg jeg har to invite, hvis noen vill ha så send PM Endret 1. september 2004 av Laibach Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 har funnet ut hvordan man får invistes nå: Send minst en e-mail, å så dukker det opp 6 invites Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 gandalf the gay. skjerp deg. gmail e ikkje så stort. har 10 invites... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) gandalf the gay. skjerp deg. gmail e ikkje så stort. har 10 invites... Synes nå det er du som skal skjerpe deg. Rapportert. Dessuten, hvis du ikke synes G-mail er den store greia, hvorfor skryter du av at du har 10 invites da? Endret 9. september 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Blib, du vet at vi to er ment for hverandre Legger meg et lite dikt: Blib o Blib, du er alt for meg, skjenker du meg denne Gmail konto skal jeg være evig din i ehm.. en liten stund Hilsen din kjære Kasp Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 De tre første som sender meg en PM med navn og email adresse får en Gmail invite! (Har fått 4 invites til) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har 2 igjen til dei som vil ha. Send PM.. Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 gandalf the gay. skjerp deg. gmail e ikkje så stort. har 10 invites... Synes nå det er du som skal skjerpe deg. Rapportert. Dessuten, hvis du ikke synes G-mail er den store greia, hvorfor skryter du av at du har 10 invites da? gmail , er svært bra. Men en tanke overvurdert og oppskrytt. siden enkelte vil glorifisere ting så høyt uten og være kritisk , tenkte jeg at jeg med en litt sarkastisk spøk ..... Men ikke alle har sansen for humor og noen vil kansje tolke (ordspillet gandalf the gay") som hets. Den som rapporterte har kansje ikke forstått eller simpelthen ikke eier humoristisk sans. Når først noe blir rapportert er det en viss sjanse for å manipulere slik at moderator tipper over mot det tynne skillet mellom humor og hets. Men for all del , jeg har intet problem med og akseptere advarselen siden dette ikke er opp til meg og avgjøre. Dog syns jeg det er tankevekkende. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg spør igjen, hva er den store avtalen med Gmail? Joda, EN GIGABYTE lagringsplass! Wow, liksom, men hvem bruker egentlig dette? Hvorfor ikke bare bruke en POP3-mail og laste ned mailen på sin egen 200GB harddisk? Kjekt å ha en mail som man kan sjekke fra alle steder i verden, og som man kan bruke til spam osv... Og for oss som ikke går på skole, kan det være kjekt å sjekke mailen der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå