Peppep Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ser at det er en hel Gmail-gjeng her. Hadde vel ikke vært mulig å få en liten invite? *spørre pent* Skulle dere ha en til overs, så... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg sier ikke nei takk jeg heller Hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ser at det er en hel Gmail-gjeng her. Hadde vel ikke vært mulig å få en liten invite? *spørre pent* Skulle dere ha en til overs, så... Prøv på www.gmailswap.com .. der er det utrolig enkelt å skaffe seg en Gmail konto Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Da var min Gmail i boks Grattis ! Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 jeg fikk også gmail i dag lykkeig akuratt nå Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Da var min Gmail i boks Brukte du gmailswap? Hva gav du? Noen forslag? Tenkte på et postkort fra Bergen (med "Thank You" på), men kanskje litt uoriginalt. Edit: Fikk mail fra to stykker på under 10 minutter Gode greier. *ordne detaljene* Endret 4. juli 2004 av bhsand Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Da skal vel jeg også skryte litt da, WEE JEG HAR GMAIL:P jeg fikk den for 3-4 dager siden og jeg kan ennå ikke invite noen:( noen som vet hvor lang tid det tar? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Da skal vel jeg også skryte litt da, WEE JEG HAR GMAIL:Pjeg fikk den for 3-4 dager siden og jeg kan ennå ikke invite noen:( noen som vet hvor lang tid det tar? Alt fra 1 dag til et år. Ryktene går på at det er avhengig av aktiviteten på kontoen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg kan godt få en, hvis noen her på forumet kan invite? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Er det noen her på forumet som kan invite, og som har lyst til å gjøre meg enn vennetjeneste? I såfall hadde jeg ikke takket nei til en Gmail-account. Faktisk ville jeg blitt veldig takknemlig Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 noen som har fått napp på gmailswap, eller? fikk invite, men får vel ikke kontoen før personen har fått requesten?? (godteri) jeg vil ha nåå! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Nah, jeg har ikke giddet å registrere meg på gmailswap. Synes ikke det er verdt å tilby noe spesielt kun for en e-mail account liksom. Men for all del, jeg kan gjerne ta imot en hvis noen er villig til å gi meg en. Hehe Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Som kameraten min sa det: "YAHOO! Eller nei...GMAIL!" Han er *ikke* en aktiv "IRCer", men var bare tilfeligvis inne på IRC. Så kom der tilfeldigvis en fyr på og ropte ut at de 6 første som sang ut skulle få gratis GMail-konto. Han sang ut og nå venter han bare på sitt første døgn med Gmail til å gå over slik at han kan sende ut invitations selv. OG JEG SKAL FÅ!! *Dances the Happy-Blib-Dance* Så må jeg bare finne ut hvem jeg skal invite grattis, har hatt det et par måneder selv. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Fikk for 2 timer siden haha... eg fekk det for 2veker siden eg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 noen som har en "invite" til overs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå