Gå til innhold

Jeg skal få GMail-konto! :D

Blib

Anbefalte innlegg

Som kameraten min sa det: "YAHOO! Eller nei...GMAIL!"

Han er *ikke* en aktiv "IRCer", men var bare tilfeligvis inne på IRC. Så kom der tilfeldigvis en fyr på og ropte ut at de 6 første som sang ut skulle få gratis GMail-konto. Han sang ut og nå venter han bare på sitt første døgn med Gmail til å gå over slik at han kan sende ut invitations selv. OG JEG SKAL FÅ!! :D

*Dances the Happy-Blib-Dance*

Så må jeg bare finne ut hvem jeg skal invite :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Meg!

Edit: Jeg var den første å lese denne tråden, men ville ikke mase. Nå ser jeg jo at alle andre gjør det.

:cool:

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Ikke for å være festbremse eller noe sånt, men her får du 2 gb gratis mail.

Aventure Mail Error	
We are currently not accepting new registrations. Accounts can be purchased in our store (http://www.aventuremail.co.uk/store) in the mean time.

Får jeg :(

Lenke til kommentar

1GB er ikke den eneste fordelen med GMail da. Samt at det er litt eksklusivt :love:

Aaangående invites får jeg se. Skal ha et par kontoer selv samt et par kamerater. Blir sikkert et par-tre til overs så kanskje jeg deler dem ut her :)

Lenke til kommentar

Virker som om han ikke har ftt muligheten til å sende ut invites enda. Selv om det stod et sted der at de skulle bli slik etter 1 dag. Sto nemlig noe annet i help-guiden dems, noe om at Google bestemmer hvem som skal kunne sende u invites og når. Så nå har de vel fått nok nye medlemmer for denne gangen. Kaskje. Akk :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...