Earendil Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Nå har altså nivået med parfyme på badet mitt sunket kraftig og trenger derfor påfylling. Er det så noen her på forumet som har en digg, nærmest uimotståelig parfyme å anbefale? Pris er ikke noen hindring, så lenge jeg får kjøpt den på Internett er det greit. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Boss - In Motion? Den er god, men vetke om du får kjøpt den online. Koster rundt 700 for stoor flaske + deodorant. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Syns Boss Elements Aqua er rågod når den har fått "roa" seg litt. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg bruker Boss - Dark blue.. Den er god Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Syns Boss Elements Aqua er rågod når den har fått "roa" seg litt. Enig. Kvalitets-parfyme Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er vel ingen som vet hvor man får tak i disse på nettet vel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er vel ingen som vet hvor man får tak i disse på nettet vel? www.hugo-boss.org Skal du ha lukeprøver også online? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er vel ingen som vet hvor man får tak i disse på nettet vel? Google er fortsatt din venn. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 her kan du kjøpe Har ikke prøvd selv, men det funker sikkert. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Davidoff - Cool Water var det sånn du mente Kine? EDIT: Noen som finner noe bra her? Litt kjekt med pakkene, så får du stort sett det du trenger... Endret 18. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Davidoff lukter "alle" gutter, er liksom ikke noe spesielt med den lenger. Stemmer for Roma hvis du er mandig. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Vil ikke akkurat si at jeg er den barskeste personen du kan møte på... Davidoff er vel muligens sånn som Gaultier, alle har den (Jeg har Gaultier selv....) Jeg får vel ta turen på et parfymeri og finne ut hva som passer for meg, så få jeg sjekke om jeg skal gidde å bestille fra internett eller ikke. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Davidoff - Cool Water Hm, kjenner ingen andre som har den her.. Kanskje utbrukt i Oslo men Endret 18. juni 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
defzx Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Escada for herrer er ganske digg, ikke så mange som bruker den heller =) Escada Sentiment Eau De Toilette Spray, digg Boss, calvin klein, og Jean Paul er jo også bra =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå