Hoax Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har kjøpt meg webcam (Logitech quickcam 4000 Pro) som hadde veldig kort USB kabel, er det bare å kjøpe USB Han-Hun forlengelse kabel eller trenger jeg en spesiell type? Blir kvaliteten dårligere med USB skjøteledning? Hvor kan jeg finne sånn kabel, her lett men fant bare overgang fra liten til stor USB og USB 2.0 saker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er vel en sånn du trenger: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121088&cks=PRL Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Okey hmm USB 2.0 *stusse* Tilpassede standarder USB / Hi-Speed USB Så den passer både USB og USB 2.0 da kanskje, har aldri hadd noe USB 2 greier hehe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jada den er bakover kompatibel. No problemo. silver-meshing for better emi shieldinghigh quality High speed USB2.0 Certified also compatible with USB1.1 NewG LED light Forresten denne kabelen har led i hver ende. Her er en som er billigere og har ikke leds. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114912&cks=PRL Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Går det ikke ann å kjøpe de to kontaktene du skal ha å bruke å klippe noen meter nettverkskabel, da får du kabelen så lang du vil Vet ikke hvor de selger løse han og hun kontakter, men det burde ikke være problematisk å få tak i. Hadde vært kult om noen gadd å lage sånne TP kabel ende overganger så det bare hadde vært å klipse på firewire kontaktene eller USB kontaktene i endene Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Jeg finner ikke løse kontakter, får kjøpe en kort kabel å klippe den Endret 17. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Du kan ikke ha for lange ledninger med USB.. Vet ikke hvor langt du kan trekke det imidlertid. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 ca 5 meter skal gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå