Luftbor Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Leste i dag i VG eller no at Sverige skulle prøve å lovliggjøre snus i hele EU. Kjempeflott å tjene penger på andres lidelse gitt! Hvorfor går de ikke inn for å selge heroin på blå resept? Har du ikke en egen avgjørelsefunksjon i topplokket ditt? dessuten så selges "heroin" på blå resept. Bare det at de har kule navn. Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hvis dette jævla landet skal forby snus skal jeg lage en revlusjon uten like..hehe neida. men flytter til utlandet det gjør jeg. røykeloven er alt for streng den oxo så hvis det kommer en snuselov....så fy faen... mvh shmats Lenke til kommentar
Decline Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Norge beveger seg bort fra liberalismen, her skal det strenge regler og utestengning til! Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er bare tåpelig av EU å forby snus. Skjønner ikke hvorfor det er så farlig Det er jo farligere å bli medlem av EU. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 De forbyr ikke snus generelt i EU. De forbyr bare å introdusere flere avhengighetsskapende stoffer i land som ikke har hatt tradisjon for det før. Derfor vil det bli solgt snus i Norge også, hvis vi blir med i EU. Vi har hatt snus her i landet en god stund, så derfor vil det ikke ramme oss. Men Sverige har blitt nektet å eksportere til land som f.eks. Tyskland. Jeg vet for mye Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 De forbyr ikke snus generelt i EU. De forbyr bare å introdusere flere avhengighetsskapende stoffer i land som ikke har hatt tradisjon for det før. Derfor vil det bli solgt snus i Norge også, hvis vi blir med i EU. Vi har hatt snus her i landet en god stund, så derfor vil det ikke ramme oss. Men Sverige har blitt nektet å eksportere til land som f.eks. Tyskland. Jeg vet for mye Jeg har lest at EU forbyr snus i alle EU land, selv om de har hatt det i generasjoner sånn som Norge. Mange folk som er veldig opphengt i de små goder (alkohol politikken osv) er veldig opptatt av at EU vil fjerne den kjære snusen... Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Tror ikke tradisjonen er så mye inne i bildet her, men det ligger mange arbeidsplasser bak snusen.. Så og forby snusen vil gi mer arbeidsledighet i Sverige. Noe EU kanskje tenker litt på? -Twisty Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Først så pålegger EU at agurker ikke skal ha mer enn en viss bøy, nå forbud av snus. Litt teit? Dog.. hadde ikke plaga meg å sleppi å tråkke av hauger av snuskladder på gata. Endret 14. juli 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå