Gå til innhold

Hva skjer med Adobe premiere 6.5?

Anbefalte innlegg

jeg skulle importere ett klipp, så går det ikke ann å se igjennom klippet, og når jeg lagrer den (med den beste kvaliteten) så blir den på 786Kb.....

Klippet er på 49sek. og det er musikk på 52sek..... :scared::scared:

EDit: Klippet er AVI. og er 51 Mb stor.....

EDit2: Jeg prøvde å importere ett annet klipp, DET GIKK! :scared:

EDit3: Skal prøve å konvertere den til ett annet format, men det gjør jeg imorgen!- er trøtt!

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du tenker Adobe premiere 6.5, så kan du få to ruter der du kan vise klippet ditt, den til venstre er den du kan vise bare klippet som det var da du puttet det inn, så er det den til høyre, der kan man se hvordan det endelige resultatet er....

I den høyre ruten så er alt svart, men i den venstre kan jeg se klippet..... :nei::mad:

Lenke til kommentar
Klippet bruker en codec som premiere ikke støtter.

det var det jeg trodde, men støtter ikke Adobe premiere XviD ?

Nei, dessverre virker det ikke som det nei. Jeg har iallfall ikke fått det til å funke enda. - Premiere trenger en viss type codec, det finnes "directshow" også finnes det en annen type codec for Windows - og XviD'en du får til Windows ser å mangle noe av denne funksjonaliteten. - Men tryggest er det å spørre på http://xvid.org - i forumene og se om kanskje noen andre har fått det til (noen andre har sikkert spurt iallfall)

Meeeeeeeeeeen, du kan bruke VirtualDub til å omkode den til et format Premiere tar (DV avi, ukomprimert eller noe slikt)

Endret av Velmont
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...