stidz Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 når jeg starter pc'en så går alt fint til enten windows starter eller før windos loadinga starter. det kommer opp en blue-screen etter at jeg klokka pc'en så fikk jeg den første bluscreenen. og satt derfor ned hastigheten. satte den til normal nå men det går ikke og starte. får en sjelden gang starta i sikkerhets modus. hva kan være feil. og hvilken volt ryker garantien på cpu'en? eller etter hvor mange grader? har hatt den i kanskje 6.5v - 7v og ikke mer enn 55 c* startet pc'e for litt siden og da starta ikke en gang skjermen. før det så resatte jeg biosen og fikk starta opp i sikkerhets modus. og nå er den tilbake i dårlig tilstand. kan det hjelpe og restarte bios en gang til ? takker for alle svar. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har du via chipsett har du nok klokket så mye at pci bussen har fulgt med og en eller flere systemfiler er korrupt . (Eller annet hovedkort uten pci lås) Derfor bluescreen ved oppstart . Da er det ikke annen mulighet enn å putte inn xp cd'en . Installere xp og velge repair . ... Lenke til kommentar
stidz Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) men det er sant fikk melding om at noen systemfiler var skadet for en stund siden men det gikk ikke og fikse takk for sjapt svar Endret 16. juni 2004 av stidz Lenke til kommentar
stidz Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) men ser ingen ting på skjermen da hmm. ? hva gjør jeg da ad har foresten et asus p4pe kort Endret 16. juni 2004 av stidz Lenke til kommentar
Josten Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Hadde omtrent samme problem med min gamle palmino, og det endte med at jeg måtte bytte den Men har du hatt 6,5-7 volt på cpu sa du? I såfall er det ikke rart om den er død. Selv jeg trodde at det ikke var noen hovedkort som støttet så mye. Endret 17. juni 2004 av Josten Lenke til kommentar
stidz Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 den står orginalt på 5.75 da. og kompisen min klokket til 9 v uten at den døde men han har vapochill da det kanskje hjelper litt Lenke til kommentar
stidz Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 oi kanskje 1.65 og 1.7 og kompisen min hadde 1.9 ble det mer riktig nå :P:P Lenke til kommentar
Josten Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 oi kanskje 1.65 og 1.7 og kompisen min hadde 1.9 ble det mer riktig nå :P:P En smule mer riktig kanskje Begynte å lure litt. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 men hvordan får jeg fikset skjermen så jeg ser noe som helst av hva jeg driver med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå