Sir_cruz Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) har en e700 som jeg har låst opp sim locken på er det garanti på den forsatt og åssen plaier lefdal og være angånde dette tema ? bor i skien hva er nermeste lefdal butikk ? Endret 16. juni 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Sjekk lefdal.com, der finner du sikkert adresse til nærmeste lefdal butikk. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Så sant det ikkje blir definert som inngrep i telefonens software så skal vel telefonen forsatt ha garanti og reklamasjonsrett. Men om telenor sender deg ei rekning for brutte vilkår ved kjøp er ein annan ting, men det trur eg service selskapet er den som oppdager slikt, butikken sender den direkte til serviceavdeling/ serviceverkted som oftast. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 for å sette det litt på spissen da Det er jo produsenten som stiller med garantien. og telenor/netcom/sense osv osv osv. går jo ikke direkte inn i produsentens programvare og låser telefonen... (slik som jeg har forstått det) og da vil det ikke bli definert som et direkte inngrep i produsentens software og da heller ikke bryte med noen garantier... correct me if im wrong.. er bare slik jeg ser det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå