GizmoRonimo Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg lurte på om noen kunne kaste inn et koblingsskjema på hvordan koble 20 LED'er sammen. Kretsen må jo da gå på 12V eller 5V. Hadde vært litt fett med løpende lys nå maskina starter opp også... Hele denne herligheten er til fronten på lokket på en Chieftec kasse...der er det jo 20 hull.... Hvis noen har en koblingsskjema på en 20 LEDs løpende lys, så bare skrik ut... [ Denne Melding var redigert av: GizmoRonimo på 2002-04-18 21:45 ] Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 hva du skal med 20 LCD'er da :?: Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Lyse opp alle hullene vel.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Quote: GizmoRonimo skrev (2002-04-16 21:15):Jeg lurte på om noen kunne kaste inn et koblingsskjema på hvordan koble 20 LCD'er sammen.Kretsen må jo da gå på 12V eller 5V.Hadde vært litt fett med rennende lys nå maskina starter opp også...Hele denne herligheten er til fronten på lokket på en Chieftec kasse...der er det jo 20 hull....Hvis noen har en koblingsskjema på en 20 LEDs rennende lys, så bare skrik ut... overskriten sier LCD, og du sier LCD engang og LEDs en gang i teksten; mener du LEDs?? Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hva er det du prater om....LCD,LEDs Rennende lys? hu. Det heter løpelys og det går ikke ann å lage løpelys med LCD (Liquid Crystal Display) men vist du mener Lysdioder (LEDs)så går det ann Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 SORRY SORRY!!! Litt seint på natta i går (0500) Stod så opp kl. 0700 Jeg mener selvsagt LED's og løpende lys rennende lys er en dårlig oversettelse fra engelsk Glem alt jeg skrev om lcd'er Lenke til kommentar
letmein Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Kan du ikke bare kjøpe denne... er jo byggesett, så du kan da vel bare bygge litt videre på den.. eller.no.. http://www.elfa.se/elfa/produkter/se/20/2020360.htm Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 ikke egentlig!!! Jeg trenger 20 stk. Flere linker, eller tegninger mottas gjerne Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Info om løpelys med led, 10 leds, men du kan koble på doble og triple leds (da lyser flere sammen om gangen). http://www.metku.net/vilkkuvalot1/index_eng.html Planer om å bygge denne jeg og. I et noe spesielt oppsett med en gedigen rigg med leds. Skal bli noe ala det de har kobla på helikoteret i independence day for å kommunisere med aliensa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå