knut Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Test av Dell Truemobile 2300 Dell var en av de første store PC-leverandørene som integrerte trådløse kort i sine bærbare maskiner. De er også en av få som gikk sin egen vei i Centrino-tiden og lanserte egne kort med bedre funksjonalitet enn Centrino-kortet. De har nå også en basestasjon, Truemobile 2300, som vi ser nærmere på denne gangen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Wintel Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har 5 av disse basestasjonene, og ingen av dem fungerer tilfredsstillende! Jeg får ikke kontakt med basestasjonene dersom jeg setter på kryptering, verken WEP eller WPA fungerer mot mine bærbare (Dell Latitude L100, D505 og X300)... I følge Dell support skal nye drivere til nettverkskortene gi denne støtten, men dette stemmer ikke. Venter nå på neste versjon av drivere og/eller ny firmware til routeren... Lasse Lenke til kommentar
knut Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Har ingen problemer med hverken wep eller wpa med de kortene jeg testet den opp mot. Har også testet med en Dell Truemobile 1400 kort som fungerte helt uten problemer. Vi brukte den siste firmwaren under testingen som er 5.1.1.6 om jeg husker riktig (se på side to i testen). Driveren jeg har brukt til Truemobile 1400 kortet er 3.20.23.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå