Akke Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Fiskedilla.net Jeg og min fetter har etter mye jobb med system og design endelig begynt og se et ferdig produkt. Setter stor pris på tilbakemeldinger og/eller forslag både når det gjelder bruk og design av siden Når det gjelder forumet så er ikke det endret til et mer passende design enda, men har det på "listen"... Ps: alt innhold er bare tull Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ser meget bra ut det der, ja. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 headeren ellers ser det jo greit ut, kunne kanskje satt noe content-tekst-farge som skiller seg bittelitt mer fra bakgrunnen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Ps: alt innhold er bare tull Har dere svært lite å gjøre på? Sove snart kanskje? Endret 17. juni 2004 av SirIce Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Siden blir ikke 100% høy i opera 7.51 Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 "Hvordan lage en post med masse bilder" - posten Du kunne ikke lagt ut litt source code på det her? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Alt så meget proft ut, unntatt at footer/en evt. slutt på sida ikke vises (FF): http://home.no.net/heinweb/hw/feil.gif Edit: Det var og litt plagsomt at overskriftene i menyen ligger en pixel mer til venstre eller så... Endret 17. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Alt så meget proft ut, unntatt at footer/en evt. slutt på sida ikke vises (FF): http://home.no.net/heinweb/hw/feil.gif Samme her, samt en liten bug på venstre nedside av header (litt forskjøvet.). Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 At header er nokså original er veldig pluss. Men liker ikke at det ligner så mye ClipArt? Eller er det faktisk det? På grunn av alt det hvite i fisken ble det en smule vanskelig å lese skrifta i header. Hva som er mulig å gjøre med det? Bytte bilde, kanskje? Jeg kan umulig skrive under på at det grønne passa kjempegodt sammen med det besje, men det funker absolutt. Noe fucka i FF som det skrives over her. Font-valget er helt okei. Store overskrifter, lett leselig meny, men jeg savner er bedre "Les mer"-knapp. Den ble litt nøytral. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 2. ting som det står om der. "Suksess i Åa, død over ørkyt" teksten kommer over bildet i opera 7.11 ihvertfall Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ser jo fint ut. Men ingen av sidene vises riktig. Se. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Siden blir ikke 100% høy i opera 7.51 Hmm... både body og ramma er height: 100%, det der var rart. (sikkert ikke for de med litt mer skills enn meg i css...) Det var og litt plagsomt at overskriftene i menyen ligger en pixel mer til venstre eller så... (FF) dette kommer nok av en hack som gir opera og alle andre bortsett fra IE 1px mindre margin-left. da blir det riktig i opera men tydeligvis så trenger firefox samme som IE. Tips om hvordan det fikses mottas med takk Men liker ikke at det ligner så mye ClipArt? Eller er det faktisk det? jeg savner er bedre "Les mer"-knapp. Den ble litt nøytral. hehe, clipart er det helt klart ikke Det er scannet og arbeidet mye med i photoshop. Lettere lest "Les mer" knapp skal bli. "Suksess i Åa, død over ørkyt" teksten kommer over bildet i opera 7.11 ihvertfall hmm... da dette ser ut til kun og gjelde opera 7.11 og de fleste som kjører opera følger nok med til å ha oppgradert til 7.50, tror jeg vi ikke bryr oss om det. Med mindre det er en lett fiks på problemet (?) Lenke til kommentar
Akke Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 "Hvordan lage en post med masse bilder" - postenDu kunne ikke lagt ut litt source code på det her? dette er veldig enkelt med php explode() jeg gjør det på [sideskift] og viser ønsket side i array alt etter hvilken side som blir sendt via url. bildene får gyldig html av en preg_match() ved visning, dermed ligger den posten i databasen slik som dette. [bilde]fisk.jpg[/bilde] [sideskift] [bilde]fisk2.jpg[/bilde] [sideskift] [bilde]fisk3.jpg[/bilde] [sideskift] [bilde]fisk4.jpg[/bilde] Lenke til kommentar
Tobba Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Ser veldig bra ut! Ok: -Noen av bildene kommer utenfor layouten +Bra fargevalg +Knall header +Ryddig Endret 17. juni 2004 av Tobba Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Les dette *Edit, sånn ja det var bedre Endret 17. juni 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Legg til ettellerannet med clear: both i bunn av #rammeHeleSiden. F.eks #footer { height: 1px; width: 100%; clear: both; } eller en stylet <hr>, så tror jeg problemet med at hele bakgrunnen ikke vises, vil løse seg. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Okey, da har jeg fikset de styggeste bugsa og lagt siden til www.fiskedilla.net Dermed skal bilder nå vises riktig i firefox/mozilla men problemet med at noe kommer 1px til venstre har jeg ikke fått fikset uten at det kommer 1px til høyre i Opera. Siden det er flere som kjører Opera enn firefox er det vel greit å la det være for nå. Bakgrunnen i firefox/mozilla skal nå også gå helt ned så lenge det er innhold, sliter med at det ikke går 100% uansett hvor langt innholdet er, noe som også gjelder Opera.. Footer trikset til PoleCat fungerte så det ikke ble mellomrom helt nederst når innholdet er langt nok, men ikke helt ned uansett. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 suverent med nok en fiskeside! likte utseendet på den, men jeg synes det er viktigere at du/dere får opp bra med innhold fremfor et perfekt design og en tom side. får dere interessant lesestoff så har dere fått meg som leser ihvertfall. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 1. Liker ikke at de mørkegrønne overskriftfeltene er 1 piksel til venstre for det andre 2. Få inn litt marginer der? 3. Firefox 0.9 4. Også Firefox 0.9 Lenke til kommentar
Akke Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 suverent med nok en fiskeside! likte utseendet på den, men jeg synes det er viktigere at du/dere får opp bra med innhold fremfor et perfekt design og en tom side. får dere interessant lesestoff så har dere fått meg som leser ihvertfall. Jepp, derfor søker vi skribenter da vi ikke er de mest aktive og beste skribentene selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå