Pølsa123 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hun Triana Iglesias ligner på Angelina Jolie! Anbefaler der å se på side 723!! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Henrik2k: det er Triana Iglesias. Hun har spilt i "Midt i Smørøyet"(programleder) og "Venner og fiender"(serie på TV2). Hu er så sinnsykt deilig edit: du finner forresten flere bilder av henne på side 723 i denne tråden 6412394[/snapback] Lurer på om hun gikk på samme barneskole som meg, var litt snakk om det da hun var i "midt i smørøyet"... Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ang. Brittany Daniels litt lenger oppe.... Kvinner skal aldri klippe håret eller ha kort hår. Det er rett og slett lite sexy. dårlige vibber! 6409593[/snapback] Er enig med deg 98% av tiden, men Brittany Daniels kler det og er utrolig lekker på de bildene der... Men til glede for deg og meg For meg: Kort... For deg og MEG: 6412225[/snapback] Takker! Du verden den dama var bedre med litt hårlengde! :!: Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hva er det med latex? En kunstform kanskje? Ikke noe som varmer meg i hvertfall..... Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jacer: er det noe som er sinnsykt deilig så er det damer i latex - keep em coming plix! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Latex-allergi her Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Til pwd3679: Latex er vel som sexy undertøy, det er for å understreke en seksuell/sensuell undertone. Ofte kan den riktige påkledningen være langt mer sexy enn total nakenhet (tenk på hvor aseksuell en nudiststrand er, feks). Har ingen spesiell dragning mot latex spesielt, ramlet bare over en side med noen bilder hvor dem tar det litt ekstra lenger. Oppfordrer andre brukere som ikke liker latex om å poste bilder av jenter i uniform/sexy undertøy/whatever i stedenfor å bare kritisere (med mindre man føler seg støtt av bildene på noen måte). Legger ut litt flere: Endret 1. juli 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ikke noe mot latex her Sikkert på at alle digga Trinity i Matrix filmen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 tbh? Den var ny. Noen som har en formening om hva det betyr? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hun Triana Iglesias ligner på Angelina Jolie! Anbefaler der å se på side 723!! 6412502[/snapback] Hvordan kommer jeg meg til side 723? _____________________________ TBH is an acronym that may stand for: * "to be honest". This is often used on internet discussion boards as a way of qualifying opinion. * The Buff Howards, a Heavy Metal band located in Cheltenham, Pennsylvania * To Be Hated, a punk rock outfit from West Ft. Lauderdale, Florida Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) tbh? Den var ny. Noen som har en formening om hva det betyr? 6418168[/snapback] To Be Honest http://www.urbandictionary.com/ EDIT: Sen, sen, sen Endret 1. juli 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvordan kommer jeg meg til side 723? Trykk på firkanten og skriv inn sidenummeret Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hun Triana Iglesias ligner på Angelina Jolie! Anbefaler der å se på side 723!! 6412502[/snapback] Vil heller si hun ligner på denne skjønnheten: Eva Mendes Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hva er det med latex? En kunstform kanskje? Ikke noe som varmer meg i hvertfall..... 6417479[/snapback] Åjoda, vi veit du liker det :b Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Endret 2. juli 2006 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Til Veronica på forumet Dette hadde du ikke 6400349[/snapback] Fnis Nei, det hadde jeg ikke. Endret 2. juli 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Trenger en liten diskusjon her folkens. Tema: Hvem er deiligst i Pussycat Dolls? De som enne å ikke vet hva Pussycat Dolls er bør skamme seg! Men heldigvis for slike har jeg en link til deres siste video her .) Dog over til diskusjonen: Her har dere jentene: Fra venste: Ashley Melody Kimberly Nicole Carmit Jessica Større bilder av en og en: Melody Kimberly Ashley Carmit Jessica: Nicole poster jeg ikke da hun er så fremtredende på videoene. Hva mener folket ? Jeg for min del syns ikke de er så utrolig pene som enkelte skal ha det til. Nicole greier liksom ikke å få toppscore hos meg. For meg står det mellom Ashley og Jessica, dog tror jeg ballen faller over på Ashley Ja kom med deres meninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg