_Mist_ Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Ser nesten ut som om hun er klar for norske forhold også... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 _Mist_ Har bare et ord å si til deg: Nydelig Dette var en utrolig fin start på dagen. Du skulle ikke ha mulighet å zippe bildene slik at vi andra bare kan laste ned alle bildene i en zip fil? Lenke til kommentar
_Mist_ Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 oivind_dahle: Tja, jo, men jeg vet ikke hvor godt Windows takler 6+Gb zipfiler Og jeg vet heller ikke hvor godt linja mi, selv om den er 10 mbit, liker slike filer... Men jeg skal se hva jeg kan gjøre... Og obs obs, det kommer flere bilder senere i dag, jeg ble bare plutselig litt opptatt. - Og det blir ikke bare Alessandra Ambrosio, selv om hun er fineste dama på denne planeten. La meg bare nevne noen: Adriana Lima Ana Beatriz Barros Megan Ewing Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg venter i spenning:D Gleder meg at du kommer med så mye fint Lenke til kommentar
valentino Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Kyla Cole Lenke til kommentar
valentino Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Det gleder meg at du liker det. Hre får du de siste jeg har som er såpass sensurert at de kan legges ut her Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 There is no END to this thread... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Trykk her for High Res bilder av Christina Aguilera Lenke til kommentar
_Mist_ Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Det ble litt mer travelt i går enn jeg hadde regna med - jeg får bare beklage. Vi starter først med litt mer Alessandra Ambrosio: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg