Skurupu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Da var jeg oppegående igjen. ETHIOPIA Ferehiyewot Abebe FINLAND Mira Salo FRANCE Laetitia Bléger GEORGIA Nino Murtazashvili GERMANY Shermine Shahrivar Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 GHANA Menaye Donkor GREECE Valia Kakouti GUATEMALA Marva Weatherborn GUYANA Odessa Phillips HUNGARY Blanka Bakos Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 INDIA Tanushree Dutta IRELAND Cathriona Duignam ISRAEL Gal Gadot ITALY Laia Manetti JAMAICA Christine Straw Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 JAPAN Eri Machimoto KENYA Anita Maina KOREA Yoon-Young Choi LEBANON Marie-José Honein MALAYSIA Andrea Fonseka Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 MEXICO Rosalva Luna NETHERLANDS Lindsay Grace Pronk NICARAGUA Marifely Arguello NIGERIA Anita Queen Uwagbale NORWAY Kathrine Sørland Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 PANAMA Jessica Rodriguez PARAGUAY Yanina Gonzalez PERU Liesel Holler PHILIPPINES Maricar Balagtas POLAND Paulina Panek Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 PUERTO RICO Alba Giselle Reyes Santos RUSSIA Ksenia Kustova SERBIA & MONTENEGRO Dragana Dujovic SINGAPORE Sandy Chua SLOVAK REPUBLIC Zuzana Dvorská Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 SLOVENIA Sabina Remar SOUTH AFRICA Joan Ramagoshi SPAIN Maria Jesus Ruiz Garzón ST. VINCENT & THE GRENADINES LaFerne Fraser SWEDEN Katarina Wigander Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 SWITZERLAND Bianca Nicole Sissing THAILAND Morakot Kittisara TRINIDAD & TOBAGO Danielle A. Jones TURKEY Fatos Segmen TURKS & CAICOS Shamara Ariza Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 UKRAINE Oleksandra Nikolayenko URUGUAY Nicole Dupont Giglio USA Shandi Finnessey VENEZUELA Ana Karina Añez Delgado VIETNAM Hoang Ngoc Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det var alle finalistene i Miss Universe 2004. Personlig liker jeg Finske Mira Salo best. Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tyskland, Italia, USA og Norge Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 får vel bidra med et bilde da... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 SERBIA & MONTENEGRO Dragana Dujovic ^^ Var ikke _så_ pen Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 SERBIA & MONTENEGRODragana Dujovic ^^ Var ikke _så_ pen Litt ekkel ja. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jennifer Garner: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 MISS UNIVERS består stort sett av stygge damer Ikke like bra som Jessica. Nuff said. gir dere min 5. plass innen film modeller (Jeg) TARA REID Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Bergetun, De bildene av Luba var nydelige! Naturlig pen! Likte særlig de første i senga der med hun andre. Da tenker jeg ikke "fin dame"-opplegget, men det kunstneriske aspektet. Kvinnekroppen generelt synes jeg er n-y-y-y-delig som kunst. Mener jeg så et tidligere innlegg der en skrev han ble deprimert av disse bildene. Skjønner hvorfor.... Hilsen Evig Singel (selv om folk sier jeg er bra ) Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Bergetun: Respekter dine valg, og ønsker deg lykke til med prøvetimen Hahah, bra skrevet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg