Gå til innhold

Babethread v2.0 - Modem warning!


Anbefalte innlegg

syns vært det var turn on eller off med den melken, tror ikke det var melk heller....for ho så ikke gravid ut? :hmm:

6218931[/snapback]

Det er fullt mulig at kvinnfolk har melk i pattene selv om de ikke er gravide. Hun hadde jo en liten bump på magen, kan jo hende hun hadde født nylig. Ellers vil damer uansett starte melkeproduksjon hvis en baby blir lagt til brystet deres uavhengig om det er deres eget avkom.

6220311[/snapback]

ok, gir meg på den der.... er ikke den av erfaring her så :innocent:

 

 

WEEEEEE side 700 :fun::fun:

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arrghh!! Fy faen så turnoff melk i puppa er. Ble så kvalm at jeg måtte spy!

 

Ser det er en del fans på det spesielle fetisjområdet - GET A LIFE!

 

At damer har skjeggvekst mellom beina og under armene er naturlig, at fine damer driter er også naturlig. MEN JEG VIL IKKE SE DET :)

 

Æsj æsj æsj æsj...

 

Poste Degg som reperasjon på ekkel følelse:

 

jakkidegg5661un1qs.jpg

 

Og slutt med posting av tegneserier, det er en viss standard over tråden her.

Lenke til kommentar

He he he...Veldig til reaksjoner på min melkepost i går da! Bra at det kan være delte meninger om hva som er en babe. Det som ikke er bra er at babe-begrepet blir satt i bås og defineres ut i fra hvor mye silikon berta har i puppene, hvor lite fett hu har på kroppen, hvor platinableikt håret er, og hvor lik hun er Barbie. På den måten blir det ikke mye variasjon her på threaden. Og at det er fetish å vise en nydelig, sunn og blid dame som sikkert er småbarnsmor det går jeg ikke med på. Jeg plukker ut bilder som griper noe ved meg. Det kan være mange parametre som trigger interessen. Men naturlig skjønnhet og utstråling er to av de viktigste. Og hvert eneste bilde blir nøye vurdert. Stemning og lyssetting og komposisjon er og mye av bildet. At modellen er Playboymodell eller amatør spiller ingen rolle. Så derfor. Glem ikke at BABE ikke alltid må være Playboy-high-fashion-glamour-silikon dame.

 

Happy Posting!

 

edit: lÆiF

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar
Smaken er som baken.

 

Melkesprengte og ubarberte hårete damer er ikke min stil, og dessuten er ikke det babes i mine øyne .)

6224349[/snapback]

jeg syns nå ærlig talt det er dritsexy jeg da, om damene har ei stripe nede i trusa.. Vet ikke om du anser alt fullstendig barbert som eneste alternativ Øyvind??

Lenke til kommentar
jeg tror han tenkte på hår under arma/på leggene,men kan vi være så snill å gå litt mer on topic nå! :)

6224912[/snapback]

La meg nå spørre, og forventer da svar fra fler, egentlig. Er det ikke passende i en babethread og også diskutere hva som er babe, eller iallfall ikke er babe. SÅnn i den mer generelle sammenhengen? :innocent:

Lenke til kommentar

Brystmelk, skikkelig hairy ustelt mus og andre fetisher som man måtte ha burde være forbudt i denne tråden..

 

Hadde ikke vært noe særlig jobb for pwnd å ikke poste de bildene hvor det kom melk ut.

 

Kjerringa var helt grei hun, men melka ødela alt og flertallet har inne virker som heller ikke var særlig fornøyd med den type bilder.

Lenke til kommentar
Brystmelk, skikkelig hairy ustelt mus og andre fetisher som man måtte ha burde være forbudt i denne tråden..

 

Hadde ikke vært noe særlig jobb for pwnd å ikke poste de bildene hvor det kom melk ut.

 

Kjerringa var helt grei hun, men melka ødela alt og flertallet har inne virker som heller ikke var særlig fornøyd med den type bilder.

6226061[/snapback]

Lukk øya :roll:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar
Brystmelk, skikkelig hairy ustelt mus og andre fetisher som man måtte ha burde være forbudt i denne tråden..

 

Hadde ikke vært noe særlig jobb for pwnd å ikke poste de bildene hvor det kom melk ut.

 

Kjerringa var helt grei hun, men melka ødela alt og flertallet har inne virker som heller ikke var særlig fornøyd med den type bilder.

6226061[/snapback]

 

Nå er det ikke demokrati her heller da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...