Ni kon Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Wtf? Tekst i en babethread? Syk eller? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Nå ble jeg fryktelig forvirret... Hvem.. hva er dette? Anyhoo, Sydney Moon = sexxay, så here goes: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Sexaay, men "rose" (aka. pussy) = ikke lov/not allowed. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Ett par unntak er det ingen som tenker over Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Neeeei, er ikke meg imot med litt rose Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Sexaay, men "rose" (aka. pussy) = ikke lov/not allowed. 6155607[/snapback] Who cares. Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Flere bilder av a? 6151980[/snapback] Emy18 Galleries 6152113[/snapback] God damn. Hun var så fin at det er skummelt. 6153964[/snapback] mhm, jeg smelter 6154460[/snapback] For å bruke et begrep jeg egentlig skyr unna: Omfg. Hun er en av de fineste damene jeg har sett i mitt liv. Syke ting. En ting jeg alltid har lurt på, hva bestemmer hvor fin en dame er egentlig?Det er jo en grunn til at en åpenbart fin dame blir stempla ut som den fineste av feks 10stk, av 20 forskjellige menn. Det er såklart ansiktsformen som avgjør her, men det er bare litt rart at de fleste er enige om hva som er pent og hva som er gjennomsnittlig. Går det kanskje an å beregne seg matematisk fram til en fin dame?Avstand mellom nesa/munnen/haken osv? Michaelasexy: wtf? Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Nå snakker vi saker Vil noen by på litt mere Lenke til kommentar
Axes Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Asiatere med blå linser og bleiket hår er noe av det verste, wannabe white, kvalmt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Hvilken side, Axes? 2 år gamle bilder jo Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Det er såklart ansiktsformen som avgjør her, men det er bare litt rart at de fleste er enige om hva som er pent og hva som er gjennomsnittlig. Går det kanskje an å beregne seg matematisk fram til en fin dame?Avstand mellom nesa/munnen/haken osv? Michaelasexy: wtf? 6155877[/snapback] Ja, det har blitt gjort mye forskning på dette området. Store øyne, høye kinnben og fyldige lepper er viktige faktorer, og ganske universelle. Videre er symmetri viktig. De "perfekte" proporsjonene er også regnet ut, men selvfølgelig teller personlig preferanse også inn her. Dessuten er det ikke så rart at de fleste er enige "om hva som er pent", mener jeg. Vi er alle et resultat av evolusjonen. Skjønnhet er rett og slett et ytre bevis på gode gener, og alle er på jakt etter en partner med gode gener for å få sterkest mulig avkom. For å ta et eksempel; den klassiske kvinneformen med store pupper, smal midje og brede hofter forteller om god fruktbarhet og evne til å bære frem barn. Derfor liker gjerne eldre menn yngre kvinner; fordi de har større sjanse til å føde sunne barn. Alt dette er jo underbevisst, det er vel ingen her som tenker "Åh...hun nakne dama der kan JAMMEN MEG FØDE STERKE BARN!" Sjekk ut disse fantastiske genene: Lenke til kommentar
Axes Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Hvilken side, Axes? 2 år gamle bilder jo 6156049[/snapback] Vet, men ble så kvalm da jeg så på dem, 6 siden elns. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Ja, det har blitt gjort mye forskning på dette området. Store øyne, høye kinnben og fyldige lepper er viktige faktorer, og ganske universelle. Videre er symmetri viktig. De "perfekte" proporsjonene er også regnet ut, men selvfølgelig teller personlig preferanse også inn her. ho her matcha de første linjene bra (link) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Asiatere med blå linser og bleiket hår er noe av det verste, wannabe white, kvalmt. 6156004[/snapback] hvis det er ho her du mener: så er det faen ikke sant, ho er drit deilig. Tila Nguyen hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Tila Nguyen og Adriana Lima er mine favoritt babes... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Tila Nguyen og Adriana Lima er mine favoritt babes... 6156429[/snapback] legg til sung hi lee og emy18 så er det min og Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Michaelsexy: Har måttet slette postene dine da de inneholdt bilder som bryter med forumets retningslinjer og det som tillates i denne tråden. Les første innlegg for mer informasjon. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Halleluja hva tycks? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Halleluja hva tycks? 6157244[/snapback] DAMN. Hun var pen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg