Gå til innhold

Babethread v2.0 - Modem warning!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere bilder av a? :)

6151980[/snapback]

 

Emy18 Galleries

 

:w00t:

6152113[/snapback]

 

God damn. Hun var så fin at det er skummelt. :ohmy:

6153964[/snapback]

mhm, jeg smelter :love:

6154460[/snapback]

 

For å bruke et begrep jeg egentlig skyr unna:

 

Omfg. Hun er en av de fineste damene jeg har sett i mitt liv. Syke ting. :ohmy:

 

En ting jeg alltid har lurt på, hva bestemmer hvor fin en dame er egentlig?Det er jo en grunn til at en åpenbart fin dame blir stempla ut som den fineste av feks 10stk, av 20 forskjellige menn.

 

Det er såklart ansiktsformen som avgjør her, men det er bare litt rart at de fleste er enige om hva som er pent og hva som er gjennomsnittlig. Går det kanskje an å beregne seg matematisk fram til en fin dame?Avstand mellom nesa/munnen/haken osv?

 

Michaelasexy: wtf?

Lenke til kommentar
Det er såklart ansiktsformen som avgjør her, men det er bare litt rart at de fleste er enige om hva som er pent og hva som er gjennomsnittlig. Går det kanskje an å beregne seg matematisk fram til en fin dame?Avstand mellom nesa/munnen/haken osv?

 

Michaelasexy: wtf?

6155877[/snapback]

 

Ja, det har blitt gjort mye forskning på dette området. Store øyne, høye kinnben og fyldige lepper er viktige faktorer, og ganske universelle. Videre er symmetri viktig.

De "perfekte" proporsjonene er også regnet ut, men selvfølgelig teller personlig preferanse også inn her.

 

Dessuten er det ikke så rart at de fleste er enige "om hva som er pent", mener jeg. Vi er alle et resultat av evolusjonen. Skjønnhet er rett og slett et ytre bevis på gode gener, og alle er på jakt etter en partner med gode gener for å få sterkest mulig avkom.

For å ta et eksempel; den klassiske kvinneformen med store pupper, smal midje og brede hofter forteller om god fruktbarhet og evne til å bære frem barn. Derfor liker gjerne eldre menn yngre kvinner; fordi de har større sjanse til å føde sunne barn. Alt dette er jo underbevisst, det er vel ingen her som tenker "Åh...hun nakne dama der kan JAMMEN MEG FØDE STERKE BARN!" :D

 

Sjekk ut disse fantastiske genene:

post-45962-1148315620_thumb.jpg

post-45962-1148315632_thumb.jpg

post-45962-1148315648_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...