Gå til innhold

Babethread v2.0 - Modem warning!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SLUTT Å SPAM! Innlegg uten bilder samt rene kommentarer til bildene vil bli. Samme vil ren spam slik dere driver med nå - slik det står i retningslinjene først i tråden

Konsekvensen av handlingene enkelte her driver med kan bety stengt babetråd - vil dere egentlig at det skal skje? :)

Dvs:

En bruker poster bilder - noen poster kommentarer til bildet, men thats it! Altså, ingen diskusjoner rundt hvilke babes som er finest osv, gjør dette i andre tråder :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
SLUTT Å SPAM! Innlegg uten bilder samt rene kommentarer til bildene vil bli. Samme vil ren spam slik dere driver med nå - slik det står i retningslinjene først i tråden

Konsekvensen av handlingene enkelte her driver med kan bety stengt babetråd - vil dere egentlig at det skal skje? :)

Dvs:

En bruker poster bilder - noen poster kommentarer til bildet, men thats it! Altså, ingen diskusjoner rundt hvilke babes som er finest osv, gjør dette i andre tråder :).

5710737[/snapback]

Er det nå virkelig spam å diskutere hvordan man kan få publisert bilder som passer i tråden? Greit nok at det muligens kan kalles å være kvasi-OT, men å kalle det spam er vel å dra det langt, det er i beste fall uklart om det er OT i mine øyne.

AtW

Lenke til kommentar
Altså, ingen diskusjoner rundt hvilke babes som er finest osv, gjør dette i andre tråder :).

5710737[/snapback]

Det er greit, neste gang jeg og dahle er i en disputt over hans beinrangler og mine spekkhoggere (dahle's ord) skal jeg opprette en egen tråd?

Jeg mener da virkelig at i en Babetråd må vi da kunne få diskutere babes og ytre smak og meninger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...