el-asso Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jarmo: Sist noen posta ei dame med former ble de beskylt av Dahle for å ha ett Ødipus kompleks. Nå har ikke Dahle sett morra mi så han vet neppe hva han snakker om. Men uansett så mener jeg å huske at jeg slettet et bilde for noen dager siden av ei som antakelig låser bildørene når hun kjører forbi slakteriet. Endret 28. september 2005 av el-asso Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvem har slettet posten min ? Hvis jeg liker tjukke babys så har jeg vel rette til å poste de bildene her ? Ellers ser jeg saken som diskriminering og vil protesteremed henvising til demokrati her i "huset".... Lag en egen tråd for slike bilder, da vel. Sett at det aksepteres av moderatorene, burde det i hvert fall tilfredstille alle parter. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) .... Men uansett så mener jeg å huske at jeg slettet et bilde for noen dager siden av ei som antakelig låser bildørene når hun kjører forbi slakteriet. Ikke skyldig... Endret 28. september 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jarmo: Jeg har prøvd meg før på å etterlyse andre typer babes, og ble kjapt bli kalt homo og at jeg burde melde meg inn i gay army og høre på YMCA av en av "babemasterne"..velvel Poste bilder, ikke krangle her, det blir nok best. Lima har de beste naturlige puppene i verden. Endret 28. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Denne Lima... har hun spilt i en L'oreal reklame på TV? Hun er seriøst DEN PENESTE kvinneskikkelsen jeg noengang har sett. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Lima ligner på en jente jeg kjenner. Wehee. Lenke til kommentar
barvini Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kunne ha spilt klespoker med hun der ja Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kunne ha spilt klespoker med hun der ja ..og tapt Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 For de som er glade i STORE pupper Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 ...og hun ligner veldig på en jente jeg bor sammen med (ansiktet, ikke noe likhet ang. melonene). Hvem er damen med de store puppene? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 For de som er glade i STORE pupper inv_biggrin.gif Står bare "user posted image"!! Kan du poste igjen?? vil se store pupper... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 For de som er glade i STORE pupper inv_biggrin.gif Står bare "user posted image"!! Kan du poste igjen?? vil se store pupper... Trust me dette var ikke noe du har lyst å se på. Not good at all. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 For meg hjalp det å høyreklikke på teksten og velge «View image» i Firefox. Det der var ikke noe fint Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ganske snasen. Ikkje at eg klarar å bedømme det ut ifrå det biletet. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Hvem har slettet posten min ? Hvis jeg liker tjukke babys så har jeg vel rette til å poste de bildene her ? Ellers ser jeg saken som diskriminering og vil protesteremed henvising til demokrati her i "huset".... he he jepp folk er ganske enspora i denne tråden, når det gjelder babes, ikke mye politisk ukorrekthet og slinger i valsen her nei , hvis du poster en babe som har større enn c-cup blir man fort fryst ut og ignorert Endret 30. september 2005 av nerd-light Lenke til kommentar
howzer Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg synes moderator kan slette airbrushplast-jentene som postes her også. Hold airbrushes og feite dundrer unna, så blir jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg