Gå til innhold

Babethread v2.0 - Modem warning!

Anbefalte innlegg

Jarmo:

Sist noen posta ei dame med former ble de beskylt av Dahle for å ha ett Ødipus kompleks. Nå har ikke Dahle sett morra mi så han vet neppe hva han snakker om. Men uansett så mener jeg å huske at jeg slettet et bilde for noen dager siden av ei som antakelig låser bildørene når hun kjører forbi slakteriet.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem har slettet posten min ? Hvis jeg liker tjukke babys så har jeg vel rette til å poste de bildene her ? Ellers ser jeg saken som diskriminering og vil protestere

med henvising til demokrati her i "huset"....

Lag en egen tråd for slike bilder, da vel. Sett at det aksepteres av moderatorene, burde det i hvert fall tilfredstille alle parter.

Lenke til kommentar

Jarmo: Jeg har prøvd meg før på å etterlyse andre typer babes, og ble kjapt bli kalt homo og at jeg burde melde meg inn i gay army og høre på YMCA av en av "babemasterne"..velvel :) Poste bilder, ikke krangle her, det blir nok best.

AdrianaLima-Swimsuit001.jpg

AdrianaLima-Swimsuit002.jpg

AdrianaLima-Swimsuit003.jpg

AdrianaLima-Swimsuit004.jpg

AdrianaLima-Swimsuit005.jpg

AdrianaLima-Swimsuit006.jpg

AdrianaLima-Swimsuit011.jpg

AdrianaLima-Swimsuit012.jpg

Lima har de beste naturlige puppene i verden.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hvem har slettet posten min ? Hvis jeg liker tjukke babys så har jeg vel rette til å poste de bildene her ? Ellers ser jeg saken som diskriminering og vil protestere

med henvising til demokrati her i "huset"....

he he jepp folk er ganske enspora i denne tråden, når det gjelder babes, ikke mye politisk ukorrekthet og slinger i valsen her nei :), hvis du poster en babe som har større enn c-cup blir man fort fryst ut og ignorert :dontgetit:

Endret av nerd-light
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...