Gå til innhold

Babethread v2.0 - Modem warning!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var ute på byen i går. På et av Oslos desidert heteste steder. Og det er med stor sorg at jeg ser dagens unge damer stadig blir feitere og feitere.

 

Stedet jeg var på er kjent for å dra ekstremt fine damer, noe det også er. Men jeg ser stadig flere og flere damer som har litt for mye. Slik var det ikke når jeg var 20-25 :(

 

Derfor søler jeg trøst i denne tråden :D

 

Her en liten filmsnutt:

 

http://www.dumpalink.com/media/1123941511

Lenke til kommentar

Vet du likheten mellom store damer og mopeder: Vel er kjempe morro og kjøre men ikke noe og vise frem til kompisene.

 

Var litt stygg men jaggu sånn alt for mange tenker. Mange av disse såkalte flotte jentene som vi har sett snart 500 sider av er jo som snytt ut av samme støpeform.

 

Er mange flotte jenter der ute i alle størrelser men er vel litt for vanskelig og innrømme for noen. Og som vitsen sier ivertfall over for kompiser.

 

For min del ser jeg heller etter ei med hue på rette sted en ei dum og deilig ei som vet det alt for godt.

 

Godt att vi alle er forskjellig ellers hadde det blitt en kjedelig verden og leve i.

Lenke til kommentar

Og si att fine damer er dumme sier vel mer om dem som påstår sånt. Det jeg ville fram til er att det er en del jenter der ute som er vet att dem er pene og bruker det helt ut. Og vis dem samtidig kom til verden med lett håndbagasje gjør det jaggu ikke ting bedre.

 

For de av oss som er litt eldre og husker når Hennes & Maurits kom med reklame kampanje og hadde Anna Nicole Smith på plaketene så syntes mange det var flott med en dame som var litt større en gjennom snittet.

 

Er alt for mange jenter som sliter med selvtilliten, og når vi gutta skal legge lista og si att sånn skal dere se ut så er det alt for mange som detter utenfor.

 

Bare min mening.

Lenke til kommentar
og her ser vi arret etter silikoninnlegget faktisk :p

Kun homser leter etter noen damer med feil, når det er tusen av dem uten. Trekk heller frem de bra damene som er postet.

Det var da fryktelig som du skulle ta det innlegget innpå det da..

Sa jeg noen plass i innlegget mitt at det var en feil noen plass?

 

Beklager virkelig at jeg syntes det var litt moro at dem hadde faktisk tatt bilde på en slik måte at det ble med..

 

Har ingenting i mot silikoninnlegg, har faktisk ei venninne som har det og jeg ser ikke på det som en feil..

 

Og gi faen i bruke ord som "homser" som skjellsord... Bare patetisk av deg..

Selv bor jeg sammen med min vakre samboer igjennom 4 år.. Som er da hunnkjønn og av asiatisk opprinnelse..

 

ellers, massse bra bilder her nå ^^ :thumbup:

Også "silikondama" som det ble snakka om her..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...