834HF42F242 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Former er bra! Bedre enn beinrangler... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 O herre min hatt. Bare skyggen veier 2 kg jo. Anth: du er ikke neger? Lenke til kommentar
Winters Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Syns hu over var litt digg jeg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 he he. Smaken er som baken. Altså din er ræva Neida Liker damene mer sånn jeg: http://www.newnudecash.com/gallhit.php?103070,5,2,2,25 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) (Edit: angående "neger" Øivind: Hva har det med saken å gjøre? Aria Giovanni er jo herlig! Supre former og pent, smalt ansikt. Kanskje litt store pupper, men ellers digg. Endret 5. august 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ha en dose humor når du leser dette : Når du tar t-banen i Oslo og det kommer inn en norsk dundre av ei dame med barnevogn er det 95% for at det er mulatt Ikke noe rasistisk i det, men våre utenlandske venner liker ofte litt tykke damer. Og tykke damer liker ofte våre utenlandske venner .D Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 nye acer ferrari 06 modellen. Skulle vissnok være på bildet et sted: Galleri Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jeg trodde hennes karriere var over, men neida. Galleri av Summer Tjoho! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ha en dose humor når du leser dette : Når du tar t-banen i Oslo og det kommer inn en norsk dundre av ei dame med barnevogn er det 95% for at det er mulatt Ikke noe rasistisk i det, men våre utenlandske venner liker ofte litt tykke damer. Og tykke damer liker ofte våre utenlandske venner .D :!: Hehe til det siste der. Klart jeg tar det med humor! Ref. smileyene Men seriøst: Mulatter er snacks. De har plukket de beste genene fra flere raser og på grunn av fødselsoversskuddet av jenter (det fødes 6% mer jenter enn gutter i nordre deler av søramerika) så har kun de lekreste formert seg og dermed avlet frem ørten missekandidater gjennom tidene. Venezuela er vel det landet med flest vinnere av miss universe og miss world gjennom tidene. Colombia og Brasil ligger ikke så langt bak de heller. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Fine mulatt damer er så ekstraordinært deilige. Alle mikser av en eller annen sort er det. Noe av det vakreste jeg har sett er nettopp mikser Skal se om jeg ikke finner noen uansett fortsetter jeg med å poste litt: Galleri Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Rett og slett en fantastisk kvinne. Slike som henne burde vært ideal. Kvinneidealet som alle jenter streber etter å følge for tiden, er ingenting annet enn kvinner uten former med mannelignende kropp. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 hadde jeg fåt lov til å værfe utro med henne her, hadde jeg til og med skryti til dama Galleri Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 skryta av hu også: Avril at maxim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg