Simen1 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) En chick jeg snakker med på msn. Og, ja, har fått tillatelse til å legge ut. Var det dyrt? Hva mener du? Ikke tenk på det. Jeg bare tullet med om hun var ei betalt "venninne" (Moderne form for sextelefon) Endret 17. juli 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Endret 17. juli 2005 av steffe Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Skurupu: Førstemann til 2k? Grunnet en liten ferietur har jeg ikke vært på forumet på noen dager. Jeg skal selvfølgelig fortsette postingen min i denne tråden, men jeg veit ikke om jeg klarer å holde følge med deg lengere. Avatar er byttet, men jeg synes ikke det var så altfor fint. Men det er utvilsomt hun her, som jeg synes var ditt beste funn. Galleriet. Og så dagens lille morsomhet: Og, Øivind, får ikke opp no jeg Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 http://ass.bodsforthemods.com/galleryimage...yground-7/2.jpg hva er det bling blinget der da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg