MrLee Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Er nok noe med karisma. Enkelte folk er 10 x mer appellerende i levende live enn på stillbilder... Se tv programmet før du dømmer (har riktignok ikke sett det selv, så jeg vet ikke om mine observasjoner stemmer i dette tilfellet) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Digg med ny, og moderne, telefon. Nå kan jeg ha bilder som bakgrunn, og valget falt på dette: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg veit at folk på dette forumet ikke har all slags peiling på asiatiske damer, men vis noen hadde visste navnet på denne skjønheten, så hadde jeg blitt lykkelig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Tata Young Små bilder, men fortsatt lekkert. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Oy, oy, oy. I min søken etter bilder av Tata Young fant jeg et svært fyldig gallery med Thailandske jenter. Dere kommer til å se mye til dem i dagene som kommer. Vi starter på toppen: Name: Araya A. HargettNickname: Chompoo Birthday: Height: Weight: Work: Actress Endret 12. juni 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg