Ni kon Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 to damer, en sjampis... club sandy.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ca 500 bilder av slike damer (alle forskjellige damer) Link Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 man får liksom et forhold til enkelte bilder på nettet. er det bare jeg som syns dette er så bra, og at jeg stadig ser det på nettet? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) wow, her får man svar... Tja kan noen gi meg bildekritikk på det bilde her da? Sted: Oslo, Grynerløkka Dato: 0700 i dag tidlig Hun: "utkjørt på senga" Jeg : "fotograf og trener" Kamera: Nikon D70 Linse: vanlig 18-70mm objektiv Lukkertid: 1/500 ISO: 200 Ikke brukt noe ekstra lys eller blits. Ja hva så fortell meg da, hva syns dere om dama? Endret 4. mai 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Vanskelig å svare med ei hånd vet du. Det krever langvarig trening, one-hand typing. Ofte bør man ha vært singel i noen år før man mestrer dette. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) man får liksom et forhold til enkelte bilder på nettet. er det bare jeg som syns dette er så bra, og at jeg stadig ser det på nettet? Ser du noen likheter ? Hvis det ikke er samme person :| Endret 4. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Noen ganger syns jeg smaken til snekkern er uten tvil den beste i verden, men så faller den langt langt langt veldig langt ned fra stammen. (Ja, snekkern har lagt inn dette bilde også.) Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 wow, her får man svar... Tja kan noen gi meg bildekritikk på det bilde her da? Sted: Oslo, Grynerløkka Dato: 0700 i dag tidlig Hun: "utkjørt på senga" Jeg : "fotograf og trener" Kamera: Nikon D70 Linse: vanlig 18-70mm objektiv Lukkertid: 1/500 ISO: 200 Ikke brukt noe ekstra lys eller blits. Ja hva så fortell meg da, hva syns dere om dama? Fin dame, men hvorfor har a klær på? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 wow, her får man svar... Tja kan noen gi meg bildekritikk på det bilde her da? Sted: Oslo, Grynerløkka Dato: 0700 i dag tidlig Hun: "utkjørt på senga" Jeg : "fotograf og trener" Kamera: Nikon D70 Linse: vanlig 18-70mm objektiv Lukkertid: 1/500 ISO: 200 Ikke brukt noe ekstra lys eller blits. Ja hva så fortell meg da, hva syns dere om dama? jøss, dette var et flott bilde. Dama ser jo grei ut, men fototeknisk og kunsterisk var det toppen! Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 wow, her får man svar... Tja kan noen gi meg bildekritikk på det bilde her da? Sted: Oslo, Grynerløkka Dato: 0700 i dag tidlig Hun: "utkjørt på senga" Jeg : "fotograf og trener" Kamera: Nikon D70 Linse: vanlig 18-70mm objektiv Lukkertid: 1/500 ISO: 200 Ikke brukt noe ekstra lys eller blits. Ja hva så fortell meg da, hva syns dere om dama? Veldig kunstnerisk bilde, ja. Flott lys og rimelig bra setting. Dama hadde fin rumpe og rygg, resten var ok Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) For noen pupper Edit: hun med passenget altså Endret 5. mai 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg