Boralis Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 mye bra snekkern. Utrolig fine de der. Må nesten innrømme at de er bedre enn min samboer, men så er hun ikke modell heller da. Her et bilde da vi var på tur i syden (Kreta) en gjeng. En venninne hadde sminka henne, og like før bilde ble tatt fortalte jeg henne at jeg kunne elske i 4 timer den dagen:D bra dame det der vil jeg si Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det var dagens "dose", håper dere fant noe å hvile øynene på Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) rydder og rydder. Her fant jeg et fra hotelrommet. Beklager kvaliteten, men hadde ikke canon 20d den gangen Endret 30. april 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 utrolig søt jente du har der, Øyvind! =) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 takker. Jeg syns hun er fin, selv om hun ikke er noen modell Fant masse feriebilder på en hd som jeg heldigvis greide å redde i natt alle bildene er fra ferien i fjor. denne gangen bedre kamera. Mitt motto: Digg dame, digg ferie... her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg