Gå til innhold

Babethread v2.0 - Modem warning!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skurupu 987

 

Pass på at post 1000 blir noe helt for seg selv da. Snart er du medlem i klubben. Den mest unike klubben her på hw med kun 2 medlemmer.

 

Hva skal vi ha i siggen vår da?

I min tusende post tenker jeg at jeg skal kjøre en reprise. Jeg skal velge det ene heiteste bilde i hele denne tråden. Så nå kan dere lure fælt.

 

Problemet er å lete gjennom alle sidene for å finne dette ene bilde, selv om jeg vet sånn ca hvor det befinner seg. Rundt post 180-200 eller der omkring.

 

 

Vi må ha noe særegent i signaturen vår, ja. Hva med, enkelt og greit, "Pround member of 1000PIB" eller noe sånt. Med en url til denne tråden gjemt bak. Kun et forslag.

 

Hmmm, vi skulle ha lagd en banner og linket den i signaturen.

"Det beste av to verdner" - Vest/Øst - Dahle/Skurupu

 

 

 

Kun litt brainstorming.

 

 

 

btw: Finnes det en måte å hoppe mange sider bakover i en tråd, eller er jeg nødt til å hoppe 2 og 2 sider bakover for å finne bildet mitt?

 

Edit: Hva gjorde du på din tusende post, Dahle?

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Du har frie hender til å fikse opp det du mener er bra. Husk at min fav er: http://www.jessica-renee.com/

 

grr...

 

 

Sett opp du, jeg setter den i siggen umiddelbart og fjerner alt annet jeg har der ;)

 

 

Legger også med et annet favbilde, som er i avataren min.

 

Du kan også lage avatar til oss om du vil :D

Mine ferdigheter innen digital design strekker seg til mspaint, men ikke noe lenger. Så banner er utelukket fra min side.

 

Jeg tenkte jeg skulle ha en slags countdown til min tusende post. Med kun bilder av høykvalitet av mine favoritt babes.

 

Jeg starter i min neste post og avslutter med min favoritt babe i post nummer 1000. Jeg kommer antageligvis til å bruke litt tid på dette, da jeg ikke er helt sikker på "hvem som er vakrest i verden her".

Lenke til kommentar

btw: Finnes det en måte å hoppe mange sider bakover i en tråd, eller er jeg nødt til å hoppe 2 og 2 sider bakover for å finne bildet mitt?

 

Her har du en måte å komme deg fort til den ønskede siden.

Har laget en kjapp exel oversikt over adressen til alle sider fra side 1 til 311.

(skikkelig glad for at forumet lager sider basert på logisk økende nummer)

 

ps. måtte pakke exel dokumentet i da jeg ikke fikk laste opp den filtypen

 

Edit:

La til en filtype for de som ikke har exel.

.mht fila kan åpnes i internet explorer

Babethread_sider.zip

Endret av valentino
Lenke til kommentar

Som jeg skriver er det et exel dokument, så exel er vel det letteste for å få åpnet fila.

Regner med at du skjønner at den må pakkes ut først ved hjelp av winzip, winrar, winace eller annet brukbart pakkeprogram.

 

Kan legge fila ut i flere formater om det er ønskelig... går fort da det bare er å lagre fila i et annet format ved hjelp av exel.

 

Mvh. Valentino

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...