Midnight_walker Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Kari Ann Peniche Endret 8. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
ADT Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Ekstremt mange av postene dine er "user posted image" Snekker'n... Mulig det bare er PC'en min men... Endret 8. april 2005 av ADT Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Ekstremt mange av postene dine er "user posted image" Snekker'n... Mulig det bare er PC'en min men... Les første posten!! Lenke til kommentar
ADT Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Ekstremt mange av postene dine er "user posted image" Snekker'n... Mulig det bare er PC'en min men... Les første posten!! Sorry, forstod ikke helt hva du mente der, men laster ned opera nå Trodde Maxthon ville gjøre nytten jeg... Men for ikke å bli off-topic: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Ekstremt mange av postene dine er "user posted image" Snekker'n... Mulig det bare er PC'en min men... Les første posten!! Vel,vel . Nå har jeg sjekket de siste 25 sidene og der fant jeg 5 innlegg som ikke virket og alle var linket fra samme siden som for tiden er nede . Hvor EXTREMT dette er kan vel diskuteres, med tanke på anntall poster jeg har på disse sidene PS: Jeg leser alltid første post . Endret 8. april 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Ekstremt mange av postene dine er "user posted image" Snekker'n... Mulig det bare er PC'en min men... Les første posten!! Vel,vel . Nå har jeg sjekket de siste 25 sidene og der fant jeg 5 innlegg som ikke virket og alle var linket fra samme siden som for tiden er nede . Hvor EXTREMT dette er kan vel diskuteres, med tanke på anntall poster jeg har på disse sidene PS: Jeg leser alltid første post . Jeg sikta ikke til deg! Men til topic: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Vet det,svarte bare begge . Endret 8. april 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg