Caddy Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Siste var digg dame, men svære silikonpupper er ikke det som tenner meg mest... Gimme natural! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Status: Løven er nå klar for ny jakt. Fikk selvfølgelig nedlagt bytte i går. En fantastisk gaselle som jeg garantert vil jakte mer på ;D Henne: Tidligere modell, 30, trener aktiv dans, og ser perfekt ut. Finner jeg noen som ligner? Tja. trykker du på linken vil du se tilnærmet, bortsett fra hun jeg nedla hadde mørkt hår. Link *glad løve får lure seg til bake til åstede (senga) for å se om han får mer* Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Oivind du må ikke glemme å pisse i alle hjørnene også da. Merke territoriumet ditt :!: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Status: Løven er nå klar for ny jakt. Fikk selvfølgelig nedlagt bytte i går. En fantastisk gaselle som jeg garantert vil jakte mer på ;D Henne: Tidligere modell, 30, trener aktiv dans, og ser perfekt ut. Finner jeg noen som ligner? Tja. trykker du på linken vil du se tilnærmet, bortsett fra hun jeg nedla hadde mørkt hår. Link *glad løve får lure seg til bake til åstede (senga) for å se om han får mer* Har du nå ****** samboern din igjen :!: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Status: Løven er nå klar for ny jakt. Fikk selvfølgelig nedlagt bytte i går. En fantastisk gaselle som jeg garantert vil jakte mer på ;D Henne: Tidligere modell, 30, trener aktiv dans, og ser perfekt ut. Finner jeg noen som ligner? Tja. trykker du på linken vil du se tilnærmet, bortsett fra hun jeg nedla hadde mørkt hår. Link *glad løve får lure seg til bake til åstede (senga) for å se om han får mer* hva type dans da? min søster er også aktiv innenfor sportsdans.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 dans har jeg dog ikke peil på Kenny000 Dog var jeg ute å jaktet i går. Traff en annen gammel løve i gamet og slo lag. Så ut til å bli en bra kveld. Masse sms'er på telefonen, flere "avtalte" dates. To erfarne jegere må jo bare blir suksess, helt til vi traff en gjeng eldre "erfarne" løve kompiser. Jakten endte med at vi gikik fra vannhull til vannhull og slukket tørsten. Resultatet er at intet bytte ble nedlagt, og som erfaren jeger trekker jeg ikke til gamle byttedyr med 20 i promille. Nuff said. Her er dagens bilder: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Skurupu!! Sitter du med bilder av Ziyi Zhang? Gud bedre for en Juvel Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 surfet rundt å fant litt Jeg skjønner godt din fasinasjon for asiatiske damer skurupu! Hun her får 11 sv 10 på babeskalaen. noen som finner stort bilde av henne når hun står med det ene benet hevet over hode i starten av "house of flying daggers" ? Var vel da jeg falt for henne. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 bra Uderzo. Her har du Senise Richards: http://leenks.com/pics/?gid=270&view=all Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg