Ni kon Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 ble revet med her biig. Min valentine var jo seff ikke en jpg eller gif. har dog ikke bilde av henne. Men hun ligner på henne her: Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Beyonce Knowles at pool Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Om noen igjenn skulle ha problemer med visning av bildene slå av referrer logging. Ble tatt opp tidligere i tråden btw. For å slå av i Opera: Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Et bilde jeg fikk på msn : Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Om noen igjenn skulle ha problemer med visning av bildene slå av referrer logging.Ble tatt opp tidligere i tråden btw. For å slå av i Opera: Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" Vet du hvordan man gjør det i Firefox? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Diverre, men jeg vet noen postet fremgangsmåten for FF for noen dager siden.. Skal ikke være så vanskelig å finne vil jeg tro Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Om noen igjenn skulle ha problemer med visning av bildene slå av referrer logging.Ble tatt opp tidligere i tråden btw. For å slå av i Opera: Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" Vet du hvordan man gjør det i Firefox? Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Et bilde jeg fikk på msn : Av hvem da???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg