am3k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hva f*** Rart jeg ikke merker dette, flere med samme problemet (for å være sikker) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hva f*** Rart jeg ikke merker dette, flere med samme problemet (for å være sikker) Rart!! Det er ikke noe problemer her!! Bruker Opera!! Det må være noe rart med janfredrik sin pc! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Det må være noe rart med janfredrik sin pc! hehe, tror ikke det. Sitter her med Mozilla Firefox. Skal sjekke om de syntes i Opera. Slik er det i opera også: Endret 10. februar 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Får tro det siden jeg nå har dobbelsjekket med IE (clean cash and so on) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Nå kommer det bare: user posted image... Skaff deg en ordentlig browser (*host* opera *host*) og du kan slå av referer logging, så slipper du det problemet. AtW Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Nå kommer det bare: user posted image... Skaff deg en ordentlig browser (*host* opera *host*) og du kan slå av referer logging, så slipper du det problemet. AtW Men slik ser det ut med opera: Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Men for å gå ontopic igjen: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Nå kommer det bare: user posted image... Skaff deg en ordentlig browser (*host* opera *host*) og du kan slå av referer logging, så slipper du det problemet. AtW Men slik ser det ut med opera: Har du slått av referer-logging da? (tools-preferences-privacy) AtW Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Nå kommer det bare: user posted image... Skaff deg en ordentlig browser (*host* opera *host*) og du kan slå av referer logging, så slipper du det problemet. AtW Men slik ser det ut med opera: Har du slått av referer-logging da? (tools-preferences-privacy) AtW Der ja, nå gikk det. Men bruker fortsatt Firefox.. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har du slått av referer-logging da? (tools-preferences-privacy) AtW Hva heter "referrer logging" på norsk? Har nemlig norsk Firefox:) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har du slått av referer-logging da? (tools-preferences-privacy) AtW Hva heter "referrer logging" på norsk? Har nemlig norsk Firefox:) Aner ikke, det som ligger back er at webbrowseren vanligvis sender med adressen til siden du akkrat var på, når du kommer til en ny side. "Ikke send web-adresse-referent" eller noe slikt? AtW Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Endret 10. februar 2005 av am3k Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 øyvind du er guden min Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har du slått av referer-logging da? (tools-preferences-privacy) AtW Hva heter "referrer logging" på norsk? Har nemlig norsk Firefox:) [...] "Ikke send web-adresse-referent" eller noe slikt? AtW Fant løsningen: Skriv "about:config" i adressefeltet, finn "network.http.sendRefererHeader", dobbeltklikk og sett verdien til "0". Da skal det være ordnet! Kilde: Majcher.com Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) i norske Opera heter den visst Innstillinger/Personvern/"Tillat logging av referanser til nettadresser". Og da funka de bildene som ikke virka i IE. Slenger opp en liten gothbabe også i farta Endret 10. februar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Tenkte jeg skulle gi dere noen bilder å våkne på Hva er vel bedre enn å våkne steppe inn i babe tråden og se at am3k har postet mange vakre damer til dere Ja oki da, jeg kjeder meg litt og nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg