Gå til innhold

Babethread v2.0 - Modem warning!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting først:

Hvem er hun dama i bildet ditt Øivind ?

 

...over til statistikken:

Visste dere at denne tråden med sine 132 sider har en visningrate på ca 1000 per side ?

ser vi på "Siste ordet 3" som har godt over en halv million og litt over 3000 sider, ligger de an med litt over 185 visninger per side.

 

Godt jobba gutter!

(Denne tråden alene er vel grunnen til den høye båndbredde regninga...eller ?)

Lenke til kommentar
(Denne tråden alene er vel grunnen til den høye båndbredde regninga...eller ?)
Neppe, siden mesteparten av bildene er hotlinket, det vil si de ligger på andre servere enn HW.no sine. Dataene går ikke gjennom deres servere.
Hvem er hun dama i bildet ditt Øivind ?
Om du mener det animerte bildet han nettopp postet med den jenta som stripper, så er det vel omtrent ingen som vet. Det bildet har ligget på nettet nesten så lenge jeg kan huske. Om du mener avataren hans, så er det Unni Major.

 

Angående statistikken: Fett! :D

Lenke til kommentar
Offtopic2k4; Hvorfor i huleste har du byttet navn, Mr. Dahle? :S

Fordi jeg begynner å bli en profilert figur i næringslivet. Dette har medført at enkelte kunder kunne finne på å søke på mitt navn på internett.

 

Og da har jeg ikke lyst at de skulle få 5 k treff på forumet her på hw, da ikke alle mine innlegg egner seg for personer med svakt hjerte (spesiellt fra denne posten her)

 

Men nå det geniale med det hele:

 

Det er så mange som har quota meg at når du søker navnet mitt på en søkemotor får du allikevel hunderevis av treff.

 

 

Dogma tok jeg bare som moroskyld. Siden jeg skriver en del artikler og tester, har jeg også en kristisk holdning til det andre mener og tror :p

 

Uansett vil jeg ikke bruke mitt navn pga jobb. Kan dog bytte til mitt "gamle" navn hvis det er bedre for dere ?

 

 

Hilsen

 

Eselet Øivind

Lenke til kommentar
Uansett vil jeg ikke bruke mitt navn pga jobb. Kan dog bytte til mitt "gamle" navn hvis det er bedre for dere ?

Hvorfor det tar 2 uker så er alle oppdatert.

 

Navnet på den siste berta?

 

 

Edit: Ikke Thiffany, vet hvem den dama er :love: mente posten over.

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...