Ni kon Skrevet 6. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2004 Dahle's Julekalender dag 7 Det skal også være lærerikt å komme innom denne fantastiske tråden. Og da snakker jeg ikke om kvantefysikk på høyt nivå. Derfor er ikke dagens luke en babe, men noe lærerikt som mange av dere vil verdsette Luke Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Damn Underzo, du kan å finne damer!! hehe, har for lite å gjøre på jobben Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 masse fine babes her keep up the good work Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) har et litt teit spørsmål men... hvordan legger man ut så mange bilder smatidig?(vet det er et dumt spørsmål, men har aldri hatt behov får å legge ut mer en ett bilde) håper noen gidder å svare Endret 7. desember 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Istedet for å bruke "Vedlagt fil"-funksjonen så må du bruke Dette forutsetter selvsagt at du enten har et eksternt sted å lagre bilder du vil vise oss eller at du finner bilder på Internett som lar seg hotlinke. Du finner ut URL-adressen til bilder ved å høyreklikke på dem og velge "properties", "egenskaper" eller lignende, avhengig av hva slags browser du benytter. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Istedet for å bruke "Vedlagt fil"-funksjonen så må du bruke Dette forutsetter selvsagt at du enten har et eksternt sted å lagre bilder du vil vise oss eller at du finner bilder på Internett som lar seg hotlinke. Du finner ut URL-adressen til bilder ved å høyreklikke på dem og velge "properties", "egenskaper" eller lignende, avhengig av hva slags browser du benytter. :!: ok. takk for hjelpen http://img70.exs.cx/img70/6917/RoxyIngram_p_05b.jpg detta var bare en test. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Hmm Underzo er slapp i dag... Ja ja. De gamle er eldst Poster noen bilder av dama: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 noen som lærte noen triks av dagens kalender? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Unnskyld at jeg sier det, Dahle (eller Dogma nå plutselig), men dama di er nok litt tett i pappen. Hun dusjer med klærne på jo! Send henne til meg litt, så skal jeg lære henne å dusje skikkelig! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Endret 7. desember 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg