Ni kon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 trives du med henne finnes mer hvis du leter rundt Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Lucia Tovar Går fra 1 til 54 Endret 6. desember 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hun er bare drit fin. Siden tråden begynner å bli populær tenkte jeg å ta et kurs i hvordan et bilde blir bra fra modellens side. Regel 1: Oppfør deg naturlig!! Riktig: Feil: Regel 2: Lek gjerne med fingrene. Sutting på en finger kan være pent eller direkte stygt: Riktig: Feil: Dobbelt feil når du gølger opp med dette: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Regel 3: Hvordan å se opphisset ut. Pass på hvilke signaler du sender til mottaker: På grensen: Feil: total skivebom: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 må poste litt etter at jeg rota meg bort i en annen søppeltråd med noe som skremte vettet av meg serien går til 15 Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Øivind: Hvor mange GB har du på pc-en som er bilder av babes? Du kan svare i ca. tall Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Øivind: Hvor mange GB har du på pc-en som er bilder av babes? Du kan svare i ca. tall Off topic: har absolutt intet av bilder på maskina mi Alt finnes der ute på nettet. On topic: Drit bra bilde av Lima Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Øivind: Hvor mange GB har du på pc-en som er bilder av babes? Du kan svare i ca. tall Off topic: har absolutt intet av bilder på maskina mi Alt finnes der ute på nettet. On topic: Drit bra bilde av Lima Jeg har 3.90GB bilder på maskinen. 36,337 bilder fordelt på 740 babes. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 poste krig mellom Uderzo og Oivind_Dahle :!: Kjempene....tror vi har fått en en ny helt i Uderzo Dahle er seff en legende uansett, men Uderzo blomstrer i postingene sine .. Hehehe....STÅ PÅ GUTTER ....sikkert den mest SETTE tråden her i gården Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Halleluja Unerzo!! Det her var syyyyyykt bra. Må nesten gi deg warn for å poste så sinnnnnsykt fine damer. Kommer sterkt tilbake i morgen fra min kant. Damn Underzo, du kan å finne damer!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg