JohanP Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg bytter telefon nå og vil gjerne ha med meg spillene mine. Er det mulig? Og hva med ringetonene jeg har kjøpt? Lenke til kommentar
beh Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Den ikke oginale datakabelen de selger på Clas Ohlson kan kopiere java apps fra telefon til datamaskin (og vice versa) +++ Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) <slettet> Endret 16. juni 2004 av TBJ Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Må jeg bruke noen spesielle programmer til å kopiere de med? (hvis jeg kjører med en Clas kabel) Jeg prøve over IR med Nokia PC Suite, men det fungerte ikke Lenke til kommentar
beh Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det følger med programmer, kabelen er ikke orginal og man må bruke programmene som følger med kabelen. Fungerte bra for meg. Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Da er jeg overbevist. Takk for svaret. Kvalitetsbutikken Clas Ohlson, here I come Endret 6. juli 2004 av JohanP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå