eierdegics Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er nokia n gage vært prisen. Er det en virkelig bra mobil?? Den høres kult ut da med mp3 spiller, radio og spill konsol men finnes det andre kule ungdoms mobiler?? -hørt at det skal komme ut en ny N gage mobil, kommer den til å bli bedre? Hei noen som har n gage eller noen andre mob. som kan gi tips ??? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Klarer du å leve med tastene og formen/designet så er ngage en meget god telefon med bla: blåtann, Symbian OS, minnekort, mp3, radio, stor og god skjerm. Denne telefonen har pga. symbian en god del til felles med langt dyrere mobiler som 6600, sx1, 3650/3660 med mere... Et meget godt kjøp egentlig! En telefon som jeg klarer å anbefale, ikke minst pga. prisen. - Den nye ngage'n har kommet, den heter QD. Den har fått visse forbedringer som fks. hotswap med mere, men de har samtidelig gjort den ENDA billigere ved å fjerne mp3 og radio... Så egentlig er det bedre å kjøpe den "gode gamle" ngagen. Endret 16. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
scream Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nå har vel den nye N-gage'en kommet i salg allerede , den både ser bedre ut og skal vistnok være bedre! Åsså er det ikke høytaler og mic på siden slik som den originale har! Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) opps eg trodde det sto "skal dere kjøpe n'gage eller?" Endret 17. juni 2004 av siriofstad Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 nei Dine useriøse innlegg begynner å gå meg på nervene snart. N-Gage er et bra kjøp til en billig penge. Nesten det eneste man ikke får med er kamera. Mp3 spilleren og radioen funker bra og man må ikke snakke sidelengs i den. Går ikke så fort å skrive med den, men etterhvert skriver man passe fort med en hånd. Ulempene jeg ser er at man nesten alltid må holde den i begge hendene, at C knappen er på andre sida av der tallene er. Problematisk når man skal viske vekk i en sms. Lenke til kommentar
jorg Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hva med og spare opp til en siemenscx65 http://www.club-siemens.com/shop/index.htm...rget=front.html eller en http://www.club-siemens.com/shop/index.htm...rget=front.html begge er to veldig bra telfoner... Cx65 kommer vell opp i 2500 kr og s65 opp i 3700-->> Jorg Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) nei Dine useriøse innlegg begynner å gå meg på nervene snart. N-Gage er et bra kjøp til en billig penge. Nesten det eneste man ikke får med er kamera. Mp3 spilleren og radioen funker bra og man må ikke snakke sidelengs i den. Går ikke så fort å skrive med den, men etterhvert skriver man passe fort med en hånd. Ulempene jeg ser er at man nesten alltid må holde den i begge hendene, at C knappen er på andre sida av der tallene er. Problematisk når man skal viske vekk i en sms. jeg trodde det sto noe annet..... (jeg var litt blonde) (( 100 inlegg )) Endret 17. juni 2004 av siriofstad Lenke til kommentar
Mr.Nut Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 U burde skjøpe N Geig, dn eir! Serisøt, køder itj! Lenke til kommentar
Mr.Nut Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg mener det!!! Tidens schpaeste mobil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå