pedjo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei.. noen har rappa nicket mitt på irc.. har adda det i notify listen.. hadde vert fint hvis noen hadde laga et script så gjør at min klient skifter automatisk til det nicket når notifyen kommer opp med at det ikke lenger er på irc.. På forhånd takk. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) lim dette inn i Remote: on *:unotify:{ if ( $nick == "nick på lista" ) { /nick $nick } else { halt } } bare skift "nick på lista" til det nicket som er rappa edit: har aldri laget noe slikt før, så jeg har ingen garanti for at det funker, men det bør funke... Endret 17. juni 2004 av aklla Lenke til kommentar
pedjo Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 hm.. det funket heller dårlig.. men takk for at du prøvde Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 oki, nå har jeg testet det, og det funker for meg... on *:unotify:{ if ( $nick == "nicket du skal ta" ) { /nick $nick } else { halt } } husk at hvis nicket du vil ha er pedjo så blir det slik: on *:unotify:{ if ( $nick == pedjo ) { /nick $nick } else { halt } } [13:53:55] * test1 has left IRC - [13:53:55] * Your nick is now test1 Lenke til kommentar
pedjo Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 ah.. min feil hadde "" inni der.. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
pedjo Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Hvordan skal jeg få denne koden on *:unotify:{ if ( $nick == "nick på lista" ) { /nick $nick } else { halt } } til og være bare til efnet? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 her: on *:unotify:{ if ( $nick == "nick på lista" ) && ( $network == "efnet" ) { /nick $nick } else { halt } } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå