ingelamoy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Noen som kan hjelpe meg med å sette opp wap/GPRS på minMotorola V600, umulig å finne guider til den tlf noen sted :/ Er så dårlig på alle dissi instillingene så trenger grundig hjelp... Har Tele2 som opperatør. På forhånd takk Inge Lenke til kommentar
ingelamoy Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 ingen som kan dette? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Bruker Tele2 samme nett som Telenor? Isåfall så kan du ta en titt på telenormobil.no Lenke til kommentar
ingelamoy Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 sliter fremdeles med dette problemet. Klarte å installere telenor sine instillinger, men de fungerer ikke på tele2!! Begynner å bli litt lei av å ha en tlf som har alle disse funksjonene men ikke få brukt dem. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 sliter fremdeles med dette problemet. Klarte å installere telenor sine instillinger, men de fungerer ikke på tele2!! Begynner å bli litt lei av å ha en tlf som har alle disse funksjonene men ikke få brukt dem. Hei De finnes vel på Tele2 sine sider,Tele2 har sitt eget nett,finner du dem ikke selv,så ta kontakt med de Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Bare du har de riktige innstillingene går det som en drøm på V600. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Bare du har de riktige innstillingene går det som en drøm på V600. Hvis du har de riktige innstillingene så kan vel du legge dem ut her eller finne en link hvor de er.Det hjelper ikke å si at det fungerer når du har de riktige innstillingene.Litt mer behjelpelig kan du være vel. Lenke til kommentar
GigaBob Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Dintelefon har mange oppsett! edit Orker ikke å sjekke nå! Endret 18. september 2004 av GigaBob Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 http://www.tele2.no/go.cfm?id=3625&type=se...ath=203i207i213 gå på denne linken, trykk på oppsett for wap/mms/gprs der nede...skriv inn mobil nummeret ditt.... Lenke til kommentar
ingelamoy Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 sing da king.... hadde det enn vært så enkelt.... vis du skjekker litt nærmere på den linken til Tele2 finner du ut at de ikke støtter noen motorola tlf.... det er liksom hele problemet, klarer heller ikke å finne noe på Tele2 som viser de manuelle instillingene. Til holtemann, kunne du være så vennlig å legge ut de instillingene for meg? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 er det egentlig så vansklig som du har gjort det da? ring til tele2 kundeservice og spørr det du trenger hjelp til. Lenke til kommentar
Steinkaare Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 off topic men, jeg har en usb kabel til min v600 men jeg får ikke innstalert den. har heller ikke et program for å overføre filer Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 off topic men, jeg har en usb kabel til min v600 men jeg får ikke innstalert den. har heller ikke et program for å overføre filer Med mobilen følger det med en 30-dagers(?) testversjon av programmet Mobile Phone Tools som brukes til å overføre filer, samt inneholder drivere til USB-kabelen. Lenke til kommentar
Steinkaare Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 ja du har rett, fant det ut. noen som har serial eller crack til programmet? har netcom og der fungerer mms og wap oppsett glimrende, den eneste telefonen min hvor dette har fungert feilfritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå