flodhest Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Okey, arve, hvis meg så hvordan du kan få til dette: ved hjelp av din metode (overdrevent eksempel) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Sant sant flodhest, men det er da overkill å bruke metoden din på en så simpel figur som den du lagde i sted Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jepp, men det er da ganske greit å kunne vite litt mer utfyllende om saken det dreier seg om, da vet man det til en annen gang ikkesant Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Metoden flodhest viser er mest anvendelig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jepp, men det er da ganske greit å kunne vite litt mer utfyllende om saken det dreier seg om, da vet man det til en annen gang ikkesant Joa, men - til en liten boks er det veldig overkill å gjøre det på din måte, IMO Uansett så trur eg aldri eg har hatt behov for en form som den du viste fram Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Overkill it is, men som jeg ville ha fram så er det greit å vite den mer utfyllende metoden, slik at man kan designe mer enn bare en boks om man vil ha runde hjørner. Her er et annet eksempel på hvordan metoden jeg viste kan brukes til webdesign. Men det er jo bare bra at du viste den enklere metoden når det gjelder å bare lage en boks med runde hjørner, da vet trådstarter hvordan man enklest kan lage runde hjørner på en boks Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvordan får jeg runde kanter på bilder? jeg kan ikke bruke blur metoden da blir hele bildet ødelagt Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg kan ikke bruke den metoden for å få runde kanter. Jeg skal ikke ha runde greier inni bildet men på hjørnene ... du ser på siden at den har runde hjørner inni men ikke uttafor. Hvordan får jeg runde kanter ytterst ? Lenke til kommentar
TorS Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 For å runde av hjørnene på utsiden kan du gjøre som på innsiden. Du bare sletter den lilla fargen som er bakgrunnen på bildet, og erstatter den med en gjennomsiktig bakgrunn. Dette krever dog at du skifter ut bildene til gif-filer, for at du skal få den gjennomsiktige effekten. Vet ikke om det var dette, eller hvordan du skulle avrunde hjørner du lurte på, men siden du allerede har fått til å runde av hjørnene på innsiden av rammen, får du sikkert til dette og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå