siggi1.1 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 I dag fikk jeg endelig se at den etterlengtede pcen min kom fram. gleden var stor for jeg hadde ventet på Gigabyte K8NSP nForce3 250 i ca. en måned. Etter å ha fått pcn i hus skyndte jeg meg å sette den sammen. Alt gikk greit helt til jeg skulle skrive inn xp koden. Da viste det seg nemilg at 0, o, 5 og sikkert flere taster ikke virket på det nye tastaturet. Jeg tenkte det sikkert var noe feil med tastaturet men etter bytte av tastatur viste det seg at det kunne avskrives som løsning. Akurat samme tastene var uten funksjon på dette tastaturet. Noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 USB-tast.? Prøvd med et PS/2? Lenke til kommentar
siggi1.1 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 USB-tast.? Prøvd med et PS/2? Prøvd å byttet alt ingen forbedring. med ps/2 kanjeg ikke skrive noe Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kan det være noen språkinnstillinger? ..ellers så høres det ut som noe hovedkortrelatert. Lenke til kommentar
siggi1.1 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Kan det være noen språkinnstillinger? ..ellers så høres det ut som noe hovedkortrelatert. Norskt tastatur og norsk xp. Må hk byttes ? Ventetia hva veldig lang og nå er det utsolgt igjen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Sikkert bios instilling . Se etter legacy USB .Usb keyboard legacy eller liknende . Og sett den til kontollert av bios (ikke os) . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Sidan du har prøvd 2 tastatur så hjelper dette lite, men du kan prøve tastaturet på ei anna maskin. Eventuelt få tak i eit anna tastatur og prøve med det, dersom du får installert Windows vil sikkert tastaturet ditt funke i Windows. Endret 16. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
siggi1.1 Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Sidan du har prøvd 2 tastatur så hjelper dette lite, men du kan prøve tastaturet på ei anna maskin. Eventuelt få tak i eit anna tastatur og prøve med det, dersom du får installert Windows vil sikkert tastaturet ditt funke i Windows. Har prøvd mange tastatur nå, samme problem. Er det mulig å innstalere windows uten at tastaturet funker? Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Nei. Såfremt du ikke har en recover-cd eller WinXP som image så må du skrive inn kode etc. Vet ikke om det er mulig å installere over LAN? Kanskje noen andre har forslag. ..men uansett så er du like langt hvis hovedkortet ikke fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå