Gå til innhold

Hvorfor funker tastaturet bare halveis?

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg endelig se at den etterlengtede pcen min kom fram. gleden var stor for jeg hadde ventet på Gigabyte K8NSP nForce3 250 i ca. en måned. Etter å ha fått pcn i hus skyndte jeg meg å sette den sammen. Alt gikk greit helt til jeg skulle skrive inn xp koden. Da viste det seg nemilg at 0, o, 5 og sikkert flere taster ikke virket på det nye tastaturet. :mad: Jeg tenkte det sikkert var noe feil med tastaturet men etter bytte av tastatur viste det seg at det kunne avskrives som løsning. :( Akurat samme tastene var uten funksjon på dette tastaturet.

Noen som kan hjelpe meg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sidan du har prøvd 2 tastatur så hjelper dette lite, men du kan prøve tastaturet på ei anna maskin.

Eventuelt få tak i eit anna tastatur og prøve med det, dersom du får installert Windows vil sikkert tastaturet ditt funke i Windows.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Sidan du har prøvd 2 tastatur så hjelper dette lite, men du kan prøve tastaturet på ei anna maskin.

Eventuelt få tak i eit anna tastatur og prøve med det, dersom du får installert Windows vil sikkert tastaturet ditt funke i Windows.

Har prøvd mange tastatur nå, samme problem. :dontgetit:

Er det mulig å innstalere windows uten at tastaturet funker?

Lenke til kommentar

Nei. Såfremt du ikke har en recover-cd eller WinXP som image så må du skrive inn kode etc.

Vet ikke om det er mulig å installere over LAN? Kanskje noen andre har forslag.

..men uansett så er du like langt hvis hovedkortet ikke fungerer :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...