sdn Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei, la inn en ordre hos komplett 15. mai av div. varer, bl.a. denne musa. Prøvde å kontakte dem i begynnelsen av juni, men de sa det kunne ta alt fra 1-2 uker. nå har det gått 1 mnd siden orderen... Har prøvd andre steder og, men uten hell. Er denne musa umulig å få tak i? Visst noen vet om noen butikker som har den inne pr.dags dato, eller i den nærmeste fremtid, hadde jeg satt pris på om noen kunne gi meg et tips. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 netshop har den inne. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Den musa er i alle fall å anbefale! Ligger godt i hånda, men har du hatt Microsoft mus før, tar det tid å venne seg til den. Fantastisk respons, må jeg virkelig si! Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har den jeg å. Vannvittig respons. Den optiske linsa er på 5,8megapixle. Det er helt rått! Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Den musa er i alle fall å anbefale!Ligger godt i hånda, men har du hatt Microsoft mus før, tar det tid å venne seg til den. Fantastisk respons, må jeg virkelig si! ...MX510 er uten tvil den beste jeg har hatt... Hawk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå