trym13 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 JEg trenger litt hjelp her. fikk min nye siemens st60 idag og tenkte jeg skulle skaffe meg noen ringetoner (polyfonisk). har bestilt. så får jeg en melding hvor det står noe med godta push mms eller noe rart. hvertfall noe med push wap eller noe. jeg trykker på "JA" og alt går vekk. så finner jeg ikke tilbake ringetonen min. vill ikke sløse mer penger så lurte på om dere kunne hjelpe/veilede meg litt så kan kan klare og bestille ringetoner/bilder og java spill. takker så mye for alle seriøse og hjelpende svar Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Javaspill til ST60 finnes ikke. Når det gjelder ringetoner, finn dem på Google og send som vedlegg i mail direkte til mobilen. Enkelt og så godt som gratis. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 er det ingen annen måte og gjøre det på ? Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 åå. når jeg bestille fks. et bildet kommer det følgende : "Godta WAP OTA- melding" så Trykker jeg "JA" og ingen ting skjer. jeg finner ingen ting i innboxen. kan noen hjelpe meg! Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Er du 100% sikker på at tjenesten støtter ST60 da? ST60 er lagd av et taiwansk firma og er totalt forskjellig fra Nokia, Siemens etc, derfor kan det også være problemer med å bruke slike tjenester på den mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå