Artistic.Hipster Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 På siden min så skal liksom nyhetene komm opp i den "store" hvite ruten når man trykker på "les mer" i menyen til venstre. Jeg lager den da i dreamweaver. Må man lage en ny side for hver nyhet eller finnes det en kode jeg kan skrive inn eller noe? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ser du bruker dreamweaver. Vurder sterkt å gå til anskaffelse av en bok for å lære deg mer om noe som heter css. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Grunndesignet er jo bygget opp i css da Men det er jo mye mer praktisk å redigere den videre i dreamweaver, men akkurat det med nye sider og lignende var litt stress Endret 16. juni 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Støtter servern PHP? I så fall er et include-script det du er ute etter. Søk på PHP-forumet.. Det finnes utallige tråder om denslags. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ser du bruker dreamweaver. Vurder sterkt å gå til anskaffelse av en bok for å lære deg mer om noe som heter css. Høh? Svarte du på et annet innlegg, eller noe sånt? Dreamweaver er ikke en uting. For det hørtes ut som om du mente det.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 -Dårlig bruk av emnetittel Emnetittelen din beskriver svært lite om hva tråden din handler om. Folk skal forstå hva tråden handler om før de i det hele tatt åpner og leser den. Prøv en gang til, Stenges Les retningslinjene og Nettikette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg